AnonymBruker Skrevet 1. september 2016 #1 Skrevet 1. september 2016 Jeg er ikke akkurat prøver, men jeg bruker ikke hormonprevensjon og jeg har hatt sex uten beskyttelse for 4-5 dager siden. Noen som har opplevd det samme? Vet at endel her inne har blitt gravide flere ganger, selv om det er endel prøvere som fortsatt prøver også. Så håper noen har erfaring å dele Et par dager etter dette samleiet, som var ubeskyttet sex og helt fullført, så gikk det to dager, så fikk jeg en miniblødning, eller hva man skal kalle det. Bittelitt rosa på papiret. Uhyre lite, men det var der. Det jeg lurer på er hva det kan ha vært? Noen som har opplevd det? Jeg har regelmessig mens, sånn cirkus i hvert fall, og skal vel ikke ha mens igjen før 24.9. Dvs jeg har nettopp hatt mens og tok sjansen på ubeskyttet samleie 1 gang. Så kom dette rosa... Noen som har en anelse? Jeg har ikke styr på eggløsningen, tenkte at den kommer vel 14 dager før forventet mens, men så kom jeg over en blogg der en dame skrev at hun fikk eggløsning rett etter mensen! Og da begynte jeg å tenke litt.. Anonymkode: c545d...0fd
AnonymBruker Skrevet 1. september 2016 #2 Skrevet 1. september 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke akkurat prøver, men jeg bruker ikke hormonprevensjon og jeg har hatt sex uten beskyttelse for 4-5 dager siden. Noen som har opplevd det samme? Vet at endel her inne har blitt gravide flere ganger, selv om det er endel prøvere som fortsatt prøver også. Så håper noen har erfaring å dele Et par dager etter dette samleiet, som var ubeskyttet sex og helt fullført, så gikk det to dager, så fikk jeg en miniblødning, eller hva man skal kalle det. Bittelitt rosa på papiret. Uhyre lite, men det var der. Det jeg lurer på er hva det kan ha vært? Noen som har opplevd det? Jeg har regelmessig mens, sånn cirkus i hvert fall, og skal vel ikke ha mens igjen før 24.9. Dvs jeg har nettopp hatt mens og tok sjansen på ubeskyttet samleie 1 gang. Så kom dette rosa... Noen som har en anelse? Jeg har ikke styr på eggløsningen, tenkte at den kommer vel 14 dager før forventet mens, men så kom jeg over en blogg der en dame skrev at hun fikk eggløsning rett etter mensen! Og da begynte jeg å tenke litt.. Anonymkode: c545d...0fd Uansett tid i mnd så kan man bli gravid, selv rett etter mensen. Ingen dager er tryggere enn andre. Anonymkode: 33531...0bc
AnonymBruker Skrevet 1. september 2016 #3 Skrevet 1. september 2016 Og for meg kommer eggløsning 16 dager før mensen. Alle er forskjellige. Anonymkode: 33531...0bc
AnonymBruker Skrevet 1. september 2016 #4 Skrevet 1. september 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Og for meg kommer eggløsning 16 dager før mensen. Alle er forskjellige. Anonymkode: 33531...0bc Jo, det er dager som er tryggere enn andre, det er tross alt 1/4 sjanse for å bli gravid dersom man har sex rundt eggløsning. Det må jo et egg til for at det blir barn Men hva tror du om sporblødningen? Det var egentlig det jeg lurte på. Anonymkode: c545d...0fd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå