Gå til innhold

Kan menn bli forelsket ved første blikk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller kanskje ikke forelsket,men betatt hvertfall. Møtte en mann i sommer (han bor i et annet land) og han sier han ble betatt med en gang vi snakket sammen. Vi har pratet sammen via skype hver dag i flere timer. Meningen er at han vil komme hit etterhvert. Jeg har aldri opplevd dette før.

Kan menn bare falle for en dame sånn uten videre? 

Anonymkode: e532b...cc7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De kan bli betatt av første blikk men ikke over nettet.

Anonymkode: 97997...9d4

Skrevet

Det har hendt en gang for meg at jeg ble betatt av noen over nettet. Vi er i dag gode venner og har møttes ved flere annledninger. Så jo, det er fullt mulig. 

Skrevet

Det kan skje. Når det er sagt, så ville jeg overveid om han drar andre fordeler av å "falle for deg med en gang". Komplimenter og ord har ofte mindre grad av autentisitet i andre land enn Norge, spesielt fra menn til kvinner.

Anonymkode: be3a9...3b9

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eller kanskje ikke forelsket,men betatt hvertfall. Møtte en mann i sommer (han bor i et annet land) og han sier han ble betatt med en gang vi snakket sammen. Vi har pratet sammen via skype hver dag i flere timer. Meningen er at han vil komme hit etterhvert. Jeg har aldri opplevd dette før.

Kan menn bare falle for en dame sånn uten videre? 

Var dette en mann fra de sydligere breddegrader? De blir ofte betatt av vakre norske jenter på ferie.

Anonymkode: a0f55...691

Skrevet

Hvis dere har pratet hver dag på Skype i flere timer, så har han nok falt for mer enn det første blikket. ;) Altså, han liker å prate med deg.

Skrevet

Jeg ble forelsket ved første blikk når jeg så henne som nå er kona mi.

• Liker 2
Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

De kan bli betatt av første blikk men ikke over nettet.

Anonymkode: 97997...9d4

Møtte han ikke over nettet sånn sett,vi møttes da jeg var i Portugal i sommer :)  Har hatt lange samtaler i flere uker nå.. Han sier han er veldig betatt. 

Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Møtte han ikke over nettet sånn sett,vi møttes da jeg var i Portugal i sommer :)  Har hatt lange samtaler i flere uker nå.. Han sier han er veldig betatt. 

Er det mange som har blitt forelsket i deg ved første blikk før?

Anonymkode: bd3b2...98d

Skrevet

"Kan menn bli betatt ved første blikk??" ALLE menn blir betatt, ved første blikk, av en sommerkledd jente som gir positiv respons i form av blikk eller smil. Sydeuropiske menn er i tillegg konstant på flørten, så her "kjærlighet" ved første blikk hovedregelen.

Anonymkode: 0324b...2bc

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville helt klart stole mindre på en sydeuropeer som bedyrer at han er veldig betatt enn på en norsk mann som sier det samme. De har en helt annen måte å være på, hvor de flørter og sier sånne ting til "alle" jenter uten å legge noe spesielt i det.

Men når han prater med deg på Skype i mange timer om dagen så vil jeg jo tro det er interesse der ja.

Anonymkode: c8b23...033

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...