AnonymBruker Skrevet 31. august 2016 #1 Skrevet 31. august 2016 Hei! I går var jeg på første date med en fyr, det var veldig hyggelig og det var veldig bra stemning + mye å snakke om. Det var han som inviterte, så tenkte at det var greit at det var jeg som sendte melding og takket for daten dagen etter. Jeg skrev at det var koselig, og han svarte at han synes det var veldig koselig. Hva er the next step? skal jeg svare noe? skal jeg vente til han sier noe? Anonymkode: 182f5...6cb
Sh999 Skrevet 31. august 2016 #2 Skrevet 31. august 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! I går var jeg på første date med en fyr, det var veldig hyggelig og det var veldig bra stemning + mye å snakke om. Det var han som inviterte, så tenkte at det var greit at det var jeg som sendte melding og takket for daten dagen etter. Jeg skrev at det var koselig, og han svarte at han synes det var veldig koselig. Hva er the next step? skal jeg svare noe? skal jeg vente til han sier noe? Anonymkode: 182f5...6cb Ville ihvertfall ventet et par dager før jeg evt skrev igjen og hintet om at det hadde vært kjekt og gjenta det😊 bare ha is i magen! Masse lykke til!
AnonymBruker Skrevet 31. august 2016 #3 Skrevet 31. august 2016 takk for svar! skal jeg vente og se om han sier noe da? er det ikke rart å komme to dager senere og bare "vil du gjenta det forresten" når jeg sendte melding i dag? Anonymkode: 182f5...6cb
AnonymBruker Skrevet 31. august 2016 #4 Skrevet 31. august 2016 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: takk for svar! skal jeg vente og se om han sier noe da? er det ikke rart å komme to dager senere og bare "vil du gjenta det forresten" når jeg sendte melding i dag? Anonymkode: 182f5...6cb Jo, det er det. Da er det lett gjennomskuelig at du bare ventet på at han skulle skrive først. Ta insj! Svar at du vil gjenta nå. Anonymkode: 91caa...ef8 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2016 #5 Skrevet 31. august 2016 Jeg ville ventet. Alt for mange er for utålmodige idag! Ha is i magen, som hun lenger oppe skrev! Vent. Anonymkode: 52edf...f88
Gjest Ravna Skrevet 31. august 2016 #6 Skrevet 31. august 2016 (endret) . Endret 19. januar 2018 av Ravna
Sh999 Skrevet 31. august 2016 #7 Skrevet 31. august 2016 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: takk for svar! skal jeg vente og se om han sier noe da? er det ikke rart å komme to dager senere og bare "vil du gjenta det forresten" når jeg sendte melding i dag? Anonymkode: 182f5...6cb Ja jeg ville ventet noen dager og se om han tar kontakt, hvis ikke så kan du evt skrive sånn; hei og takk for sist, hvordan går det? Og så vurdere utifra det han evt skriver om det passer og spørre om han vil treffes igjen når det passer😉 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2016 #8 Skrevet 31. august 2016 Jeg har så dårlig erfaring med det der.. Om han ikke tar initiativ til eller nevner "neste gang" i løpet av første daten eller selv sender mld dagen etterpå, har det i 100% av tilfellene vært ensbetydende med at han ikke er så keen.. Anonymkode: 4e488...ca7 1
Cronosgjesten Skrevet 1. september 2016 #9 Skrevet 1. september 2016 Må man spille et jævla spill? Går det ikke an å si at man hadde tenkt seg ut for å gå en tur (pga litt dårlig rygg eller noe), og høre om den andre vil være med? Man går ved siden av hverandre, man må se rett frem for ikke å tryne, men KAN snu seg, det passerer andre mennesker man kan prate litt om, man får frisk luft, man blir ikke drita og ligger med dem bare fordi det klør.... Etc etc???
AnonymBruker Skrevet 1. september 2016 #10 Skrevet 1. september 2016 Var det han som tok initiativ til forrige date? Om det var det, så bør du ta initiativ til neste Anonymkode: 98254...829
jabx Skrevet 2. september 2016 #11 Skrevet 2. september 2016 Vente to dager etter et intetsigende meningsutveksling på melding? WTF... Greit å ikke virke ivrig, men å vente i faens to dager etter to meldinger virker bare tåpelig. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå