AnonymBruker Skrevet 31. august 2016 #1 Skrevet 31. august 2016 Husker da det var helt nytt på begynnelsen av 2000-tallet, jeg bestilte meg en lasagne. ELSKET lasagne på det tidspunktet, men jeg ble alltid så overrasket over at lasagnen jeg fikk servert på utesteder alltid hadde veldig mye OST eller kjøttsaus, og ikke masse pasta? Kjøttsausen er alltid laget uten sjel, med smak av den sedvanlige dosen med Piffi Krydda. Jeg synes liksom pastaen er det beste nesten, det er dynket i saus på de fleste steder. Er pastaen dyrere enn sausen? Eller er det meningen at man skal ha en del brød til? Kanskje hovedgrunnen er at lasagnen er frysevare de fleste steder...? Men det burde jo ikke ta så lang tid hvis man har kjøttsaus og hvit saus stående og tar noen plater med pasta og kjører den i stekeovnen.. Om det er 1 porsjon. Dessuten blir jo kjøttsausen bedre om den får stått litt..? Kanskje jeg bare har vært veldig uheldig.. Anonymkode: 13aa9...b91
AnonymBruker Skrevet 31. august 2016 #2 Skrevet 31. august 2016 Du, det er allerede en tråd om Egon. Det holder. Anonymkode: c645f...23b 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2016 #3 Skrevet 31. august 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du, det er allerede en tråd om Egon. Det holder. Anonymkode: c645f...23b Da bozz haz arrived. Anonymkode: 13aa9...b91 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå