AnonymBruker Skrevet 31. august 2016 #1 Skrevet 31. august 2016 Er i et langvarig og bra forhold, stort sett fornøyd med hverdagslivet. Generelt vil jeg si jeg har en sexlyst over gjennomsnittet, og mannen er like ens. Men jeg har stadig oftere "tørkeperiode" der jeg virkelig har null lyst på mannen. Jeg føler selv at dette kommer etter mye hverdagsmas, barn som prioriteres og fravær av voksentid. Dette har jeg snakket med mannen om gang på gang, fordi jeg opplever det som et problem at vi aldri setter av tid til kjæresteforholdet. Da mener jeg aldri. Mannen har tydeligvis ikke behov, og er heller ikke typen som evner å foreslå en kino, middag, date etc. Og jeg trenger sånne "boostere" for å kjenne på følelser, forelskelse og lyst. Mannen er liksom alltid klar uansett han..... Men når jeg har forklart tydelig mine behov uten å bli møtt på halvveien - hva i all verden skal jeg gjøre for å vekke han opp? Anonymkode: f27f3...945 1
himmeloghav Skrevet 31. august 2016 #2 Skrevet 31. august 2016 Han vil ikke møte deg på halvveien? Det er vel ingen bra mann. Parterapi? Sexterapi? Dere må jo være to om å få det i gang igjen. 1
stan Skrevet 31. august 2016 #3 Skrevet 31. august 2016 Kan anbefale en bok som heter Kjærlighetens fem språk av Gary Chapman. Den kan gi litt innblikk i hvordan ulike mennesker utrykker kjærlighet. Det kan være at din mann føler han gir deg kjærlighet, men siden "språket" er et annet går det rett forbi. Jeg kom i kontakt med boka når vi var i ferd med å skilles. Det var forseint, men det ga en forståelse av hva som gikk feil. Men lærdommen fra boka har jeg tatt med meg inn i mitt nye ekteskap, og gjør oss mye mer oppmerksomme på hverandre. Lykke til.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå