AnonymBruker Skrevet 31. august 2016 #1 Skrevet 31. august 2016 Hei. Jeg tok eggløsningstest på søndag som var positiv. Men både lørdag og mandag var den negativ. Jeg forstår ikke når jeg da har eggløsning? Vil det bli søndag eller mandag? Vil sex på søndag da "holde" til å bli gravid? Anonymkode: c6329...24c
Kajal Skrevet 31. august 2016 #2 Skrevet 31. august 2016 Eggløsning er etter testen er blitt positiv. Ofte senere den dagen eller neste dag. Din EL var mandag. Søndag vil være tilstrekkelig, det er ofte bedre å ha sex dagen før EL slik at sæden kan ligge og vente på eggcellen.
AnonymBruker Skrevet 31. august 2016 #3 Skrevet 31. august 2016 24 minutter siden, Kajal skrev: Eggløsning er etter testen er blitt positiv. Ofte senere den dagen eller neste dag. Din EL var mandag. Søndag vil være tilstrekkelig, det er ofte bedre å ha sex dagen før EL slik at sæden kan ligge og vente på eggcellen. Takk for svar Jeg var litt usikker, da det stod på pakken at det viste de to dagene som var mest fruktbare, men jeg fikk ikke to dager etter hverandre som var positive. Mulig en av dagene (lørdag/mandag) ble tatt på for utvannet urin, og jeg er da redd for at jeg kanskje hadde eggløsning tirsdag. Men jeg må nok bare vente og se (som alle andre). Huff, disse ukene med venting er døden altså 🙈 Anonymkode: c6329...24c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå