AnonymBruker Skrevet 10. januar 2018 #41 Skrevet 10. januar 2018 Jeg er 22 og ligger for tiden med en mann på 38 (møttes via Tinder), og det er absolutt den beste sexen jeg har hatt. Anonymkode: d2286...892
pewdiepie Skrevet 10. januar 2018 #42 Skrevet 10. januar 2018 19 timer siden, Uredd skrev: Mye sex hjelper, men betyr lite uten interesse... Siste setning er bare tull, og uansett har ikke eldre menn hoppet over å være ung. I sum har de dermed hatt mer sex som eldre enn da de var unge. feil. når man er ung, fester man, drikker man og er mye mer sosial. eldre så har man helt andre prioriteringer og har som oftest en kjæreste da. Ergo du og jeg hadde mye mer sex som 20 årinng med forskjellige damer enn det vi har nå som 37
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2018 #43 Skrevet 10. januar 2018 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Mine erfaringer sier at eldre = bedre. Jeg er 26, ligger fast med en mann på 55 og kan helt ærlig si at det er den beste sexen jeg har hatt, og jeg har erfaring med menn i omtrent alle aldre og med ulike grader av erfaring. Jeg syns sex med eldre menn er bedre fordi de virker å være mindre "ego" i senga, de bruker god tid på å varme opp, er mer opptatt av min nytelse enn sin egen og, på grunn av lenger erfaring, syns jeg de ofte har bedre "teknikker" og vet bedre hva som fungerer og ikke. Jeg opplever også at de er flinkere på å ta imot beskjeder og blir ikke sure og gretne hvis jeg må veilede dem litt rundt hva som fungerer best for meg. I tillegg føler jeg ikke på det samme kroppspresset med eldre menn. I det hele tatt føler jeg meg mer respektert, ivaretatt og prioritert og det gjør sexen så utrolig mye bedre enn det har vært i motsatte tilfeller. Dette er kvaliteter jeg setter pris på og som gjør at jeg i gjengjeld ønsker å gjøre sexen så bra som overhodet mulig for han også. Understreker at dette er mine betrakninger og tanker rundt å ligge med eldre menn, og dette er på ingen måte noen fasit. Kan for all del hende jeg har vært heldig på eldre menn-fronten også, men ville dele mine erfaringer allikevel. Anonymkode: 7c151...30f de er ikke bedre i senga, de er bare beta og bryr seg mer om deg enn seg selv og sine behov- hvorfor har du sex med en som kunne vært faren din ?æsj blir skremt over norske kvinner Anonymkode: 5747e...c6b 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2018 #44 Skrevet 10. januar 2018 Har hatt sex med en mann i slutten av 40-årene. Han mistet ereksjon under samleiet, ble kjempe hard, men ble fort sliten og mistet ereksjonen... Anonymkode: 9ce9a...758
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2018 #45 Skrevet 10. januar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: de er ikke bedre i senga, de er bare beta og bryr seg mer om deg enn seg selv og sine behov- hvorfor har du sex med en som kunne vært faren din ?æsj blir skremt over norske kvinner Anonymkode: 5747e...c6b Beta? Har du lært alt du tror du kan om kvinner via sjekkeleksjoner på youtube? Lykke til videre! Anonymkode: 6636d...d6d 2
Gjest Alterego666 Skrevet 10. januar 2018 #46 Skrevet 10. januar 2018 Jeg har et mye bedre sexliv nå som 50 enn som 25. Det spiller nok inn at nåværende partner er eldre og mer erfaren enn de jeg traff når jeg var 25. Jeg liker å tro at man spiller hverandre gode. Fysisk form spiller selvsagt inn, men er ikke alene avgjørende.
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2018 #47 Skrevet 10. januar 2018 11 minutter siden, pewdiepie skrev: feil. når man er ung, fester man, drikker man og er mye mer sosial. eldre så har man helt andre prioriteringer og har som oftest en kjæreste da. Ergo du og jeg hadde mye mer sex som 20 årinng med forskjellige damer enn det vi har nå som 37 I mitt tilfelle blir det helt motsatt. Jeg festet aldri som ung, men skal ligge rundt som en gal når gjelda er nedbetalt. Anonymkode: 6636d...d6d
pewdiepie Skrevet 10. januar 2018 #48 Skrevet 10. januar 2018 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: I mitt tilfelle blir det helt motsatt. Jeg festet aldri som ung, men skal ligge rundt som en gal når gjelda er nedbetalt. Anonymkode: 6636d...d6d jada, er helt klar over at slike menn eksisterer, men de er ikke i flertallet
Kragebein Skrevet 10. januar 2018 #49 Skrevet 10. januar 2018 Tråden er ryddet for brudd på rommets retningslinjer og svar til dette. Kragebein, mod
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2018 #50 Skrevet 10. januar 2018 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 22 og ligger for tiden med en mann på 38 (møttes via Tinder), og det er absolutt den beste sexen jeg har hatt. Anonymkode: d2286...892 Å være god seksuelt har ikke med alder å gjøre, men mest med erfaring. Jeg er 40 + og er elendelig på sex fronten fordi jeg mangler erfaring. Anonymkode: fda5c...66f
Aalo Skrevet 10. januar 2018 #51 Skrevet 10. januar 2018 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Å være god seksuelt har ikke med alder å gjøre, men mest med erfaring. Jeg er 40 + og er elendelig på sex fronten fordi jeg mangler erfaring. Anonymkode: fda5c...66f Oftest vil alder korrelere med erfaring og dermed med evne i senga. Men unntak finnes alltids og noen evner heller ikke å bruke erfaringen til å utvikle seg. Endret 10. januar 2018 av Aalo
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2018 #52 Skrevet 10. januar 2018 Jeg er en mann i slutten av 40 årene. Jeg kan meddele at ereksjonen er like hard som før da jeg var 18. Det er ingen forskjell. Jeg kan komme mange ganger på en natt, akkurat som i ungdommen. Forskjellen i dag er at jeg lytter mye mer til kvinnen og hennes ønsker. Jeg lar hennes ønsker være første prioritet i motsetning til da jeg var ung og urutinert og ikke klarte å styre viriliteten. Sex livet i dag er fantastisk. Anonymkode: e8c1b...dc1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå