Gå til innhold

Sex med eldre menn

Fremhevede innlegg

Skrevet

heisann , jeg kan si at jeg og typen har endel alder forskjell jeg er 22 , og han 52 , hehe vil ikke si det er ille og ha sex me ene eldre fyr heller tvert imot hehe :D så da vet du det .. alder har kansje ikke mye og si for erfaring,men som jeg opplever nå og ifht til tidligere partner er at de før var mye mer optatt av og gå rett på og for egen tilfredstillelse , er ikke sån nå . så ja bring it on haha yolo :D

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Den 2.9.2016 at 0.45, draug 75 skrev:

synes eldre menn kanskje har litt strammere lukt

Det er lukten av penger, makt, og berømmelse - og den lukten er uimotståelig for unge kvinner. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg er fra bygda, og der fant man mennene i alle aldre på nachspiel. Man kunne velge og vrake :P 

Syns forøvrig ikke at det er hverken bedre eller verre med eldre. De jeg har hatt best erfaring med, har vært tre-fire år eldre enn meg (jeg er 27 nå).

Anonymkode: 36e82...985

Skrevet

det florerer av den typen menn på feks Tinder. Jeg er singel, 30+, og har ett barn. Både før barnet, altså for noen år siden, og etter barnet, så har jeg en tendens til å bli tiltrukket av yngre menn som ser mannete ut, og jeg tiltrekker meg de også. Av og til skjønner jeg bare ikke hva den fyren på 25 ser i meg, men strekkmerker på magen, noen kg for mye, og ikke topptrente lår lenger, det spiller ingen rolle. De har bare hatt så hinsides lyst. 

Personlig synes jeg 40-åringer er uinteressante. Om det skulle vært noe tenker jeg en på 55 som er fast, sykler, solbrun nordmann, kort smågrått hår, bestemt, og vennlig. Da kanksje :P

I mellomtiden leker jeg meg med min på 27 :)

Anonymkode: bee28...2e9

Skrevet
7 timer siden, bjørn1sover skrev:

Det er lukten av penger, makt, og berømmelse - og den lukten er uimotståelig for unge kvinner. 

Penger lukter ikke. (Sa de som ble rik på sildolje)

• Liker 2
Skrevet

Jeg fatter ikke hvorfor denne tråden har forvandlet seg til en diskusjon om i hvilken alder menn er best i senga. Det er jo ikke det TS spør etter. Hun er tiltrukket av menn som er en god del eldre enn henne og lurer på hvordan hun kan få til en seksuell relasjon med en slik mann. 

Det er for øvrig flere unge jenter som har en slik fantasi. Det begynner å bli litt gammelt å avfeie det med at TS er den 40-årige mannen. 

Anonymkode: d2354...ed9

• Liker 2
  • 11 måneder senere...
Skrevet

Ser at mennene i 40 åra her skryter på seg lang utholdenhet. Som kvinne i 40 åra er jeg ikke heeeelt enig. Joda, mange har god utholdenhet, og i likhet med oss kvinner i 40 åra så har de lært mye om hva både de selv og kvinner liker gjennom åra. De er tryggere, og de er nok kanskje bedre på å ta hensyn til at kvinnene skal ha en god opplevelse enn helt unge menn i alle fall. Så det er absolutt en god del gode elskere i 40-åra.

Men utholdenheten varierer en del. Jeg har vært borti flere som klager på at utholdenheten er på vei ned, at ereksjonen kan komme og gå litt m.m. Uten at det har vært noe problem for meg.

Og utenom senga så er definitivt energinivået lavere på menn i 40-åra. Så om man ønsker et forhold hadde jeg definitivt funnet noen i 30-åra istedet hvis man selv er av den aktive typen (ja, selv de som er trente har tydeligvis behov for å slappe av på sofaen rett som det er...:rolleyes:)

Anonymkode: f2bb7...532

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ser at mennene i 40 åra her skryter på seg lang utholdenhet. Som kvinne i 40 åra er jeg ikke heeeelt enig. Joda, mange har god utholdenhet, og i likhet med oss kvinner i 40 åra så har de lært mye om hva både de selv og kvinner liker gjennom åra. De er tryggere, og de er nok kanskje bedre på å ta hensyn til at kvinnene skal ha en god opplevelse enn helt unge menn i alle fall. Så det er absolutt en god del gode elskere i 40-åra.

Men utholdenheten varierer en del. Jeg har vært borti flere som klager på at utholdenheten er på vei ned, at ereksjonen kan komme og gå litt m.m. Uten at det har vært noe problem for meg.

Og utenom senga så er definitivt energinivået lavere på menn i 40-åra. Så om man ønsker et forhold hadde jeg definitivt funnet noen i 30-åra istedet hvis man selv er av den aktive typen (ja, selv de som er trente har tydeligvis behov for å slappe av på sofaen rett som det er...:rolleyes:)

Anonymkode: f2bb7...532

Du snakker i generelle termer, og når det gjelder forhold så velger man jo ikke en midt på treet hvis man kan slipped. Du må jo finne/velge noe av det beste som er der ute, og da mener jeg at totalpakka til en på 40 (som innehar de beste kvalitetene) er bedre enn pakka til en yngre kar :Nikke: 

Skrevet

Har du tinder for eksempel? Nå er det noen år tilbake jeg hadde det, men kan du ikke justere sånn at du søker en viss alder? du kan jo starte der? :) 

Anonymkode: b1ab3...109

Skrevet
På 1.9.2016 den 2.17, Sulosi skrev:

Litt eldre menn går mer metodisk til verks. De tar seg tid til å gi gode og mange orgasmer både før og underveis i samleie.  De tar gjerne pauser fra samleie for å gjøre andre seksuelle ting. Seansen avsluttes ikke før han er trygg på at partneren har fått sitt. Hvorvidt man har god kondis betyr ikke noe når man skal ha sex lengre, det er ikke farten på ut-inn seansen som bestemmer om sexen er bra.

Mulig jeg er bortskjemt, men min erfaring er at menn ikke behøver å runde førti for å knekke denne koden. De fleste menn som er ferdig med å være ungdom, dvs 25+ har skjønt at det er taktisk å la henne komme først, med de midler som må til. (Og til de som synes det høres kjedelig ut, menn som fokuserer på hennes nytelse vil ganske snart oppdage at det medfører at hun strekker seg veldig langt for hans nytelse også.)

Anonymkode: 1033e...41b

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg synes damer over 40 er mye tryggere og friere enn de 20-25-åringene jeg minnes. Jeg tenker dette går begge veier. Det er selvsagt en forutsetning at man er seksuelt kompatible.

• 4 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

dytter

Anonymkode: f109a...7a1

Skrevet
På 31.8.2016 den 22.15, stan skrev:

Stemmer nok at litt eldre menn er mye bedre i senga. Holder på lenge. Gir deg kraftigere og flere orgasmer. 

absolutt ikke. jeg var et beist i senge tidlig i 20 årene, 15 år senere er jeg mye dårligere. Yngre menn er bedre i sengen fordi de er i en periode hvor de har mye sex med mange forskjellige kvinner, når man blir eldre får man ikke like mye sex lengre og andre prioriteringer. jeg var selvfølgelig bedre i senga som 20 åring da jeg dro med nye dame hjem hver helg enn det jeg er nå

• Liker 1
Skrevet
På 17.8.2017 den 12.33, Alterego666 skrev:

Jeg synes damer over 40 er mye tryggere og friere enn de 20-25-åringene jeg minnes. Jeg tenker dette går begge veier. Det er selvsagt en forutsetning at man er seksuelt kompatible.

veldig få menn som vil ha så mye eldre kvinner, nettopp fordi dem er mindre fysisk attraktive og det er det eneste menn ser på. Jeg har rotet med kvinner som er 10 år eldre enn meg nå i deet siste, jeg syns også hun er mye mye mer modne enn drittungene på 20 , 21 og 22 . hun er mye mer moden og voksen og kan ta vare på seg selv . men kroppen har aldret, det kan merkes

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, pewdiepie skrev:

absolutt ikke. jeg var et beist i senge tidlig i 20 årene, 15 år senere er jeg mye dårligere. Yngre menn er bedre i sengen fordi de er i en periode hvor de har mye sex med mange forskjellige kvinner, når man blir eldre får man ikke like mye sex lengre og andre prioriteringer. jeg var selvfølgelig bedre i senga som 20 åring da jeg dro med nye dame hjem hver helg enn det jeg er nå

Tror det kommer helt an på hva du definerer som bedre i sengen. 

Noen menn som har hatt mange kvinner tror de er gode og så skorter det kanskje litt på forståelsen. Det er ikke alle menn som skjønner at kvinner er forskjellige og liker forskjellige ting, og det er ofte de som har hatt mange som tror de er guder. De som ikke har hatt så mange er mer ydmyke og spør gjerne kvinnen hva hun liker, og er lydhør overfor signaler hun gir. 

Og før du hudfletter meg, jeg har ikke sagt at du er sånn, og jeg har heller ikke sagt at alle er sånn. 

Mine to beste elskere gjennom tidene var begge menn over 50 år. 

Anonymkode: ed47b...6f1

• Liker 1
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror det kommer helt an på hva du definerer som bedre i sengen. 

Noen menn som har hatt mange kvinner tror de er gode og så skorter det kanskje litt på forståelsen. Det er ikke alle menn som skjønner at kvinner er forskjellige og liker forskjellige ting, og det er ofte de som har hatt mange som tror de er guder. De som ikke har hatt så mange er mer ydmyke og spør gjerne kvinnen hva hun liker, og er lydhør overfor signaler hun gir. 

Og før du hudfletter meg, jeg har ikke sagt at du er sånn, og jeg har heller ikke sagt at alle er sånn. 

Mine to beste elskere gjennom tidene var begge menn over 50 år. 

Anonymkode: ed47b...6f1

helt tilfeldig. man blir god i sengen av mye sex. yngre menn har definitivt mer sex

Skrevet
1 hour ago, pewdiepie said:

helt tilfeldig. man blir god i sengen av mye sex. yngre menn har definitivt mer sex

Mye sex hjelper, men betyr lite uten interesse...

Siste setning er bare tull, og uansett har ikke eldre menn hoppet over å være ung. I sum har de dermed hatt mer sex som eldre enn da de var unge.

• Liker 4
Skrevet
44 minutter siden, pewdiepie skrev:

Pfft! Sex er som å sykle. Det som er lært, glemmes ikke. Påstanden om at yngre har mer sex er også ekstremt individuelt. Ingen har mer sex enn de som er i et velfungerende forhold, uavhengig av alder.

Eneste klare forcen som mange yngre vil ha er et høyere energinivå. 

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, Aalo skrev:

Pfft! Sex er som å sykle. Det som er lært, glemmes ikke. Påstanden om at yngre har mer sex er også ekstremt individuelt. Ingen har mer sex enn de som er i et velfungerende forhold, uavhengig av alder.

Eneste klare forcen som mange yngre vil ha er et høyere energinivå. 

Vel, individuelt hva man liker tydeligvis. Men en ting er sikkert, jeg har fått meg yngre elsker nå og jeg går aldri tilbake.

Anonymkode: fc110...86f

AnonymBruker
Skrevet

Mine erfaringer sier at eldre = bedre. Jeg er 26, ligger fast med en mann på 55 og kan helt ærlig si at det er den beste sexen jeg har hatt, og jeg har erfaring med menn i omtrent alle aldre og med ulike grader av erfaring. Jeg syns sex med eldre menn er bedre fordi de virker å være mindre "ego" i senga, de bruker god tid på å varme opp, er mer opptatt av min nytelse enn sin egen og, på grunn av lenger erfaring, syns jeg de ofte har bedre "teknikker" og vet bedre hva som fungerer og ikke. Jeg opplever også at de er flinkere på å ta imot beskjeder og blir ikke sure og gretne hvis jeg må veilede dem litt rundt hva som fungerer best for meg. I tillegg føler jeg ikke på det samme kroppspresset med eldre menn. I det hele tatt føler jeg meg mer respektert, ivaretatt og prioritert og det gjør sexen så utrolig mye bedre enn det har vært i motsatte tilfeller. Dette er kvaliteter jeg setter pris på og som gjør at jeg i gjengjeld ønsker å gjøre sexen så bra som overhodet mulig for han også.

Understreker at dette er mine betrakninger og tanker rundt å ligge med eldre menn, og dette er på ingen måte noen fasit. Kan for all del hende jeg har vært heldig på eldre menn-fronten også, men ville dele mine erfaringer allikevel. 

Anonymkode: 7c151...30f

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...