AnonymBruker Skrevet 31. august 2016 #1 Skrevet 31. august 2016 Håper jeg har klart å leite meg frem til riktig tråd For en del år sia oppretta søstra mi en mail til meg med example.com som den faktiske mail-adressen/ hosten eller hva det blir. Kan virkelig ingen ting om det. Den funka fint den og fikk logga inn på msn, som tross alt var hele grunnen til at mailen ble oppretta. Men nå har det seg sånn at denne mail adressen *****@example.com er kobla mot den nye mail-adressen jeg bruker. Har klart å totaaalt glemme passordet på denne nye mailen etter for mye automatisk lagring av passord og engangsinnlogginger. Jeg trenger desperat noen av tinga jeg har inne på den nye mailen min. Jeg har lenge slitt negla av fingeruppene etter heftig tastaturtrykking og kom meg omsider INN på mailen, men jeg kan ikke motta mail. Jeg får SENDT, men ikke mottat. Om man prøver å sende meg en mail til example.com mailen får man svar som lyder: "Delivery has failed (..) your message was rejected by the recipient email server. Please check the recipient email adress and try resending your message, or contact the recipient directly. FOr more tips to help resolve this issue, see DSN code 5.1.0 in Exchange Online - Office 365. If the problem continues, contact your email admin" Jeg blir jaggu ikke klok på det her og håper inderlig det er håp. Det er så rart, for jeg kommer meg INN på mailen og sendt... men ikke motta Anonymkode: ea0e4...796
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå