AnonymBruker Skrevet 31. august 2016 #1 Skrevet 31. august 2016 De siste månedene har jeg holdt på med en fyr. Sexen er super og vi har det gøy sammen, men det har ikke utviklet seg til noe mer. Det er ikke nødvendigvis bare hans feil, for jeg har aldri tatt initiativet til at vi skulle gjøre noe annet enn å overnatte hos hverandre. Men nå tror jeg det er på tide at vi tar den fryktede "praten" om hvorvidt dette skal bli til noe mer eller om vi skal avslutte. Har aldri hatt en sånn samtale før. Alle forholdene jeg har hatt før har utviklet seg så naturlig. Hvordan skal jeg egentlig ordlegge meg uten å virke klengete, samtidig som jeg får fram at jeg er nysgjerrig på å utforske dette videre? Gjerne kom med forslag ord for ord, altså! Vanligvis er jeg ganske flink til å ordlegge meg, men av en eller annen grunn blir jeg helt tafatt sammen med han her..:-P Anonymkode: 08ca5...4c8
AnonymBruker Skrevet 31. august 2016 #2 Skrevet 31. august 2016 Hvis han ikke har tatt noe initiativ til å være sammen med deg ennå vil det neppe skje. Anonymkode: e4eb4...aa5
Forundret.. Skrevet 31. august 2016 #3 Skrevet 31. august 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis han ikke har tatt noe initiativ til å være sammen med deg ennå vil det neppe skje. Anonymkode: e4eb4...aa5 Men tenk om han trenger et spark bak bare.. Ts, jeg vet ikke hvordan du bør gå frem men jeg synes du bør gi det et forsøk siden du føler som du gjør 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2016 #4 Skrevet 31. august 2016 1 time siden, Forundret.. skrev: Men tenk om han trenger et spark bak bare.. Ts, jeg vet ikke hvordan du bør gå frem men jeg synes du bør gi det et forsøk siden du føler som du gjør Kan ikke si jeg føler meg så optimistisk, men jeg kommer ikke til å bli ferdig med han før jeg har fått avskjed på grått papir, hehe. Anonymkode: 08ca5...4c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå