AnonymBruker Skrevet 31. august 2016 #1 Skrevet 31. august 2016 Jeg irriterer meg gal av puppene mine om dagene. Jeg har to barn fra før, men aldri merket noe særlig med puppene. Nå er det så klart ikke sikkert at jeg er gravid, men puppene er hvertfall plagsomme. Nå er de i det ene øyeblikket ømme, i det andre klør jeg som en gal. Det er ikke direkte vondt (jeg har hatt brystbetennelse, og det er vondt), men jeg merker det. Nipplene mine er stive omtrent hele tiden, og alt er bare generelt mer følsomt. Hva legger dere i at puppene er ømme/rare? Kan dette være et tegn på at mensen kommer snart (selv om jeg ikke har hatt disse plagene før)? Sist mens var 14. August. De siste dagene har og magen vært merkelig. To dager med enormt meg luft, og følte meg bare helt oppblåst. De neste dagene har jeg innimellom hatt krampe aktige smerter i magen, og plutselig kommer en type stråle følelse nedover. Av og til føles det som at magen min skal falle ut Jeg ønsker å høre deres erfaringer, enten de er gode eller dårlige? Anonymkode: 49710...b98
Chizue Skrevet 31. august 2016 #2 Skrevet 31. august 2016 Når mine pupper er ømme, så kan jeg ikke gå med BH, for da gjør det vondt Nå går jeg sjelden med BH, så har ikke så ¨mye å si egentlig, men f.x om jeg skal ut på byen, eller i selskap og må ha på meg BH pga det antrekket jeg har valgt.. Samtidig så føles de "harde"... Når jeg er med kjæresten, og de gangene jeg har ømme pupper, så får han ikke lov til å kose med de Rett og slett fordi det som bruker å være godt, er bare vondt... Jeg får dette under eggløsning og rett før mens,, samtidig blir jeg veldig oppblåst og prumper som en ballong som fyker vegg-i-mellom. Enten at mensen din er på vei, eller kanskje du eggløsning? -Jeg bruker å få litt "merkelig" kropp, under eggløsning, magesmerter som varer i 1-2 dager, ikke ekstreme smerter, mye mye mye mildere enn menssmerter, men strålinger fra eggstokkene...Kan være fordi jeg blir veldig forstoppet rundt den tiden, så ubehaget kan være tarmene også Og bobling og brusing-bare tarmene i bevegelse og gass! mmmHerlig!
AnonymBruker Skrevet 31. august 2016 #3 Skrevet 31. august 2016 4 timer siden, Chibi skrev: Når mine pupper er ømme, så kan jeg ikke gå med BH, for da gjør det vondt Nå går jeg sjelden med BH, så har ikke så ¨mye å si egentlig, men f.x om jeg skal ut på byen, eller i selskap og må ha på meg BH pga det antrekket jeg har valgt.. Samtidig så føles de "harde"... Når jeg er med kjæresten, og de gangene jeg har ømme pupper, så får han ikke lov til å kose med de Rett og slett fordi det som bruker å være godt, er bare vondt... Jeg får dette under eggløsning og rett før mens,, samtidig blir jeg veldig oppblåst og prumper som en ballong som fyker vegg-i-mellom. Enten at mensen din er på vei, eller kanskje du eggløsning? -Jeg bruker å få litt "merkelig" kropp, under eggløsning, magesmerter som varer i 1-2 dager, ikke ekstreme smerter, mye mye mye mildere enn menssmerter, men strålinger fra eggstokkene...Kan være fordi jeg blir veldig forstoppet rundt den tiden, så ubehaget kan være tarmene også Og bobling og brusing-bare tarmene i bevegelse og gass! mmmHerlig! Jeg går å venter på mensen hele tiden nå Føler den kommer, for det føles som at noe renner, men kommer bare litt hvite greier (ikke EL slim, men annet gugg :P). Jeg har hatt spiral i noen år nå, og har ikke kommet i ny syklus enda. Med spiralen hadde jeg mens ca. en gang i måneden. Den varte en dag (eller rettere sagt ved et tørk ved do besøk). Siste jeg hadde dette var 14. August, og 25. August hadde jeg det jeg tror var EL (slimete, seigt, med en liten stripe blod). Viss den gamle syklusen enda varer, så er det enda en stund til TR. Jeg blir litt sprø av dette. Jeg tipper det bare er kroppen som kvitter seg med hormoner eller noe, men man blir jo litt paranoid. Nå i kveld ser puppene mine ut som de skal sprenge, blodårene er kjempe store og synlige :O Og Bh har jeg ikke sjans til å gå med. Anonymkode: 49710...b98
AnonymBruker Skrevet 1. september 2016 #4 Skrevet 1. september 2016 Sånn kløe på niplene og ømme pupper har jeg mellom eggløsning og mens hver måned, så for meg er ikke det et tegn 😜 De er så ømme at jeg er nesten på gråten når jeg skal ta av eller på bh. Jeg går helst uten, men må liksom holde på de for at de ikke skal disse når jeg går. Alt gjør vondt. Anonymkode: 839e9...3d8
Puny Skrevet 1. september 2016 #5 Skrevet 1. september 2016 Jeg merker bare at de er litt ømme. Kan ikke sove på magen, og så kan jeg kjenne selve kjertlene bedre gjennom huden ( jeg har ikke så store pupper da, er kanskje derfor ) de føles også litt større.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2016 #6 Skrevet 1. september 2016 23 timer siden, Chibi skrev: Når mine pupper er ømme, så kan jeg ikke gå med BH, for da gjør det vondt Nå går jeg sjelden med BH, så har ikke så ¨mye å si egentlig, men f.x om jeg skal ut på byen, eller i selskap og må ha på meg BH pga det antrekket jeg har valgt.. Jeg orker ikke ha av bhen når mine er ømme Anonymkode: 3f3a9...289 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå