Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg og samboer prøver bli gravid med nummer to, er nå 5 dager over mensen med negativ graviditets test ? hva kan dette være ? hvordan kan jeg vite om jeg er gravid eller bare kroppen som tuller med meg ? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke unormalt at man kan gå 5 dager over mens. Stress kan gi utslag i forsinket mens, men det kan også hende at den positive testen kommer snart :)

Anonymkode: d3b99...868

Skrevet
1 time siden, mamma94 skrev:

jeg og samboer prøver bli gravid med nummer to, er nå 5 dager over mensen med negativ graviditets test ? hva kan dette være ? hvordan kan jeg vite om jeg er gravid eller bare kroppen som tuller med meg ? 

det kan hende, men syntes det er så unormalt å gå så mange dager over noe jeg aldri gjør. mensen kommer heller en dag før enn en dag etter. men takk for innspillet, selv ønsker jeg/vi at det er nummer to på vei. 

Skrevet
1 minutt siden, mamma94 skrev:

det kan hende, men syntes det er så unormalt å gå så mange dager over noe jeg aldri gjør. mensen kommer heller en dag før enn en dag etter. men takk for innspillet, selv ønsker jeg/vi at det er nummer to på vei. 

Hva med å ta en test?

Ja vet det er tidelig men sånn som endel tester er i dag så er de temmelig sikre allerede dag 1 etter uteblitt mens.

Skrevet

tok en test for to dager siden, den ble negativ ganske kjapt. lot den ligge en stund siden jeg gjor dette med nummer en å den endret seg til positiv. men den er fortsatt negativ. 

men med første barnet ble det utslagg på graviditetstest først i uke 15. så kanskje det tar like lang tid nå å ? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...