mamma94 Skrevet 31. august 2016 #1 Skrevet 31. august 2016 jeg og samboer prøver bli gravid med nummer to, er nå 5 dager over mensen med negativ graviditets test ? hva kan dette være ? hvordan kan jeg vite om jeg er gravid eller bare kroppen som tuller med meg ?
AnonymBruker Skrevet 31. august 2016 #2 Skrevet 31. august 2016 Det er ikke unormalt at man kan gå 5 dager over mens. Stress kan gi utslag i forsinket mens, men det kan også hende at den positive testen kommer snart Anonymkode: d3b99...868
mamma94 Skrevet 31. august 2016 Forfatter #3 Skrevet 31. august 2016 1 time siden, mamma94 skrev: jeg og samboer prøver bli gravid med nummer to, er nå 5 dager over mensen med negativ graviditets test ? hva kan dette være ? hvordan kan jeg vite om jeg er gravid eller bare kroppen som tuller med meg ? det kan hende, men syntes det er så unormalt å gå så mange dager over noe jeg aldri gjør. mensen kommer heller en dag før enn en dag etter. men takk for innspillet, selv ønsker jeg/vi at det er nummer to på vei.
Fru Uperfekt Skrevet 31. august 2016 #4 Skrevet 31. august 2016 1 minutt siden, mamma94 skrev: det kan hende, men syntes det er så unormalt å gå så mange dager over noe jeg aldri gjør. mensen kommer heller en dag før enn en dag etter. men takk for innspillet, selv ønsker jeg/vi at det er nummer to på vei. Hva med å ta en test? Ja vet det er tidelig men sånn som endel tester er i dag så er de temmelig sikre allerede dag 1 etter uteblitt mens.
mamma94 Skrevet 31. august 2016 Forfatter #5 Skrevet 31. august 2016 tok en test for to dager siden, den ble negativ ganske kjapt. lot den ligge en stund siden jeg gjor dette med nummer en å den endret seg til positiv. men den er fortsatt negativ. men med første barnet ble det utslagg på graviditetstest først i uke 15. så kanskje det tar like lang tid nå å ?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå