AnonymBruker Skrevet 31. august 2016 #1 Del Skrevet 31. august 2016 Gruer meg til jobb i morgen. Jeg jobber et sted der leder er utrolig lite profesjonell,det er bare kaos fra ende til annen. Har hatt masse møter med han men blir ikke bedre. Jeg er helt utslitt av det der. Og i dag sovnet jeg på jobb!! Sitter i åpent kontorlandskap og våknet av at jeg smalt hodet i pc-skjermen. Utrolig pinlig,jeg fikk kjeft fordi sjefen gikk forbi akkurat da. La meg helt flat,så klart skal man ikke sovne på jobb. Noen gode råd til hvordan jeg kan bedre ryktet mitt på jobb? Og ikke minst holde ut en jævlig hverdag? Jeg har sjekket jern etc hos legen,er i topp helse og mangler ingenting. Har generelt dårlig energi og etter jobb drar jeg rett hjem og sover. Så jeg trenger råd til å holde ut,og hvordan jeg kan forbedre meg når det gjelder søvn! Og jeg er 31 år uten barn om det betyr noe. Takker på forhånd o'store guruer Anonymkode: 0d0c2...f13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EvaLena Skrevet 31. august 2016 #2 Del Skrevet 31. august 2016 Finn deg en ny jobb. Høres jo ikke ut som du trives der, så kom deg vekk 😊 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2016 #3 Del Skrevet 31. august 2016 3 minutter siden, EvaLena skrev: Finn deg en ny jobb. Høres jo ikke ut som du trives der, så kom deg vekk 😊 Jeg søker som bare det,men er et vanskelig marked nå. Sjefen min må jo synes jeg er helt tilbakestående.. Anonymkode: 0d0c2...f13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0991 Skrevet 31. august 2016 #4 Del Skrevet 31. august 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gruer meg til jobb i morgen. Jeg jobber et sted der leder er utrolig lite profesjonell,det er bare kaos fra ende til annen. Har hatt masse møter med han men blir ikke bedre. Jeg er helt utslitt av det der. Og i dag sovnet jeg på jobb!! Sitter i åpent kontorlandskap og våknet av at jeg smalt hodet i pc-skjermen. Utrolig pinlig,jeg fikk kjeft fordi sjefen gikk forbi akkurat da. La meg helt flat,så klart skal man ikke sovne på jobb. Noen gode råd til hvordan jeg kan bedre ryktet mitt på jobb? Og ikke minst holde ut en jævlig hverdag? Jeg har sjekket jern etc hos legen,er i topp helse og mangler ingenting. Har generelt dårlig energi og etter jobb drar jeg rett hjem og sover. Så jeg trenger råd til å holde ut,og hvordan jeg kan forbedre meg når det gjelder søvn! Og jeg er 31 år uten barn om det betyr noe. Takker på forhånd o'store guruer Anonymkode: 0d0c2...f13 Hvilken tid på dagen var det du sovnet på jobben? Vist det var tidlig på dagen så indikerer det at kroppen ikke er helt våken enda, og da er det lett for å sovne når man holder på med noe kjedelig. Dette er spesielt vanlig dersom man sover for lite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2016 #5 Del Skrevet 31. august 2016 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gruer meg til jobb i morgen. Jeg jobber et sted der leder er utrolig lite profesjonell,det er bare kaos fra ende til annen. Har hatt masse møter med han men blir ikke bedre. Jeg er helt utslitt av det der. Og i dag sovnet jeg på jobb!! Sitter i åpent kontorlandskap og våknet av at jeg smalt hodet i pc-skjermen. Utrolig pinlig,jeg fikk kjeft fordi sjefen gikk forbi akkurat da. La meg helt flat,så klart skal man ikke sovne på jobb. Noen gode råd til hvordan jeg kan bedre ryktet mitt på jobb? Og ikke minst holde ut en jævlig hverdag? Jeg har sjekket jern etc hos legen,er i topp helse og mangler ingenting. Har generelt dårlig energi og etter jobb drar jeg rett hjem og sover. Så jeg trenger råd til å holde ut,og hvordan jeg kan forbedre meg når det gjelder søvn! Og jeg er 31 år uten barn om det betyr noe. Takker på forhånd o'store guruer Anonymkode: 0d0c2...f13 Beklager jeg syntes det var litt morsomt at du sovnet Ser for meg et hode som smeller inn i pc skjermen Hmm jeg vet ikke, jeg slet veldig med at jeg var konstant trøtt, det bedret seg når jeg fikk en mer jevn rytme. La meg kl 23 uansett og stod opp til samme tid, selv om det var helg. Yoga hjalp meg også med å slappe av og jeg fikk hvilt mye bedre også uten å være anspent. Ellers vet jeg ikke, kanskje det er noe med kostholdet? Selv om du ikke mangler noe så kanskje det har innvirkning? Anonymkode: 1fcd5...9f8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjärtat Skrevet 31. august 2016 #6 Del Skrevet 31. august 2016 Bytt jobb. I forhold til ryktet ditt ville jeg played it cool. Ikke som i "det er helt okei å sovne på jobb", men som i at du tar det med selvironi. Kom i hvert fall ikke med dårlige unnskyldninger. :-) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2016 #7 Del Skrevet 1. september 2016 Ikke tenk på det, har gjort og sagt mye dumt selv, mye verre enn å sovne for å si det sånt. Anonymkode: d72c9...275 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 1. september 2016 #8 Del Skrevet 1. september 2016 Den 31.8.2016 at 17.11, AnonymBruker skrev: Gruer meg til jobb i morgen. Jeg jobber et sted der leder er utrolig lite profesjonell,det er bare kaos fra ende til annen. Har hatt masse møter med han men blir ikke bedre. Jeg er helt utslitt av det der. Og i dag sovnet jeg på jobb!! Sitter i åpent kontorlandskap og våknet av at jeg smalt hodet i pc-skjermen. Utrolig pinlig,jeg fikk kjeft fordi sjefen gikk forbi akkurat da. La meg helt flat,så klart skal man ikke sovne på jobb. Noen gode råd til hvordan jeg kan bedre ryktet mitt på jobb? Og ikke minst holde ut en jævlig hverdag? Jeg har sjekket jern etc hos legen,er i topp helse og mangler ingenting. Har generelt dårlig energi og etter jobb drar jeg rett hjem og sover. Så jeg trenger råd til å holde ut,og hvordan jeg kan forbedre meg når det gjelder søvn! Og jeg er 31 år uten barn om det betyr noe. Takker på forhånd o'store guruer Anonymkode: 0d0c2...f13 Hadde det der skjedd på jobben min hadde alle, og da mener jeg alle, ledd. Adm.Dir. hadde ledd høyest av de alle. Høres ut som om du har et skikkelig kjedelig arbeidsmiljø. Var det virkelig ingen som lo? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest noe tilfeldig Skrevet 1. september 2016 #9 Del Skrevet 1. september 2016 Den 31. august 2016 at 17.11, AnonymBruker skrev: Gruer meg til jobb i morgen. Jeg jobber et sted der leder er utrolig lite profesjonell,det er bare kaos fra ende til annen. Har hatt masse møter med han men blir ikke bedre. Jeg er helt utslitt av det der. Og i dag sovnet jeg på jobb!! Sitter i åpent kontorlandskap og våknet av at jeg smalt hodet i pc-skjermen. Utrolig pinlig,jeg fikk kjeft fordi sjefen gikk forbi akkurat da. La meg helt flat,så klart skal man ikke sovne på jobb. Noen gode råd til hvordan jeg kan bedre ryktet mitt på jobb? Og ikke minst holde ut en jævlig hverdag? Jeg har sjekket jern etc hos legen,er i topp helse og mangler ingenting. Har generelt dårlig energi og etter jobb drar jeg rett hjem og sover. Så jeg trenger råd til å holde ut,og hvordan jeg kan forbedre meg når det gjelder søvn! Og jeg er 31 år uten barn om det betyr noe. Takker på forhånd o'store guruer Anonymkode: 0d0c2...f13 Synes også dette høres mer komisk ut enn noe annet. Så lenge du gjør jobben din og ellers fungerer som du skal ser jeg ikke problemet med denne ene hendelsen. Mest sannsynlig blir du mobba for det ved neste arbeidspils men verre er det ikke 😊 har du ellers greie soverutiner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2016 #10 Del Skrevet 2. september 2016 7 timer siden, Raven.WritingDesk skrev: Synes også dette høres mer komisk ut enn noe annet. Så lenge du gjør jobben din og ellers fungerer som du skal ser jeg ikke problemet med denne ene hendelsen. Mest sannsynlig blir du mobba for det ved neste arbeidspils men verre er det ikke 😊 har du ellers greie soverutiner? Mine soverutiner er ellers bra,og diett har jeg fått av en ernæringsspesialist. Sjefen sa ingenting dagen etter dette skjedde,jeg var jo SÅ nervøs for å bli kalt inn.. Han er sånn som går rundt og skriker til folk Var veldig våken i går,jeg tror det var fordi jeg spiste sjokolade! Sukkerkick Håper det har kommet ut nye stillinger på inttanett i dag. TS Anonymkode: 0d0c2...f13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2016 #11 Del Skrevet 2. september 2016 Kom deg vekk fra det stedet, for selv om du er i fysisk god form så går en dårlig arbeidsplass med en dårlig sjef også utover det mentale. Og selv om man ikke er fysisk påvirket nå, så øker dårlige arbeidsforhold risikoen for at det går utover også fysisk helse i fremtiden. For å unngå å sovne så kan man ta seg litt brus eller noe annet med høyt blodsukker. (Ikke for mye, da blir man bare trøtt igjen etter en halvtimes tid). Anonymkode: a3e5f...f22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2016 #12 Del Skrevet 2. september 2016 Huff klarte å duppe av på jobb en gang jeg å. Begynte kl 7 og var så trøtt en dag jeg lett kunne ha stått inntil en vegg og sove. Det var ille. Jeg satt i stolen og duppet av, Hvor lenge jeg var borte vet jeg ikke, men var nok bare noen sekunder. Men likevel. Ingen la merke til det heldigvis. Synes å du burde bytte jobb. Tydelig at du ikke trives. Anonymkode: 4f9d9...946 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanteria Skrevet 2. september 2016 #13 Del Skrevet 2. september 2016 Om det er til en trøst så har jeg sovnet under et teammøte på jobben. Vi var rundt 15 stk som satt rundt bordet, så jeg klarte ikke å ro meg unna da jeg smalt hodet i bordet 😜 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2016 #14 Del Skrevet 2. september 2016 4 minutter siden, Fanteria skrev: Om det er til en trøst så har jeg sovnet under et teammøte på jobben. Vi var rundt 15 stk som satt rundt bordet, så jeg klarte ikke å ro meg unna da jeg smalt hodet i bordet 😜 Anonymkode: 4570e...715 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2016 #15 Del Skrevet 2. september 2016 Har du sjekket om du kan ha søvnapné? Den eneste andre jeg vet om som har sovnet på jobb hadde det. Anonymkode: 82173...687 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2016 #16 Del Skrevet 2. september 2016 Trener du? Hvis ikke burde du trene. Du burde og skifte jobb. Jobber du for et større firma slik at du kan rapportere sjefen din? En så dårlig sjef må jo påvirke resultatene på arbeidet dere gjør? Anonymkode: 6cc65...55b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ytmnd Skrevet 4. september 2016 #17 Del Skrevet 4. september 2016 Hvor lenge sover du etter jobb? Slet selv med trøtthet en stund fordi jeg sov på sofaen hver dag jeg kom hjem fra jobb. Det er mye bedre for søvnkvaliteten din at du får en natt med sammenhengende søvn. Prøv å unngå skjermer de siste timene før leggetid, eventuelt installer program (f.lux) eller app (twilight, Android) som filtrerer ut blått lys (forstyrrer innsoving og søvnkvalitet). I og med at du helt sikkert sitter stille hele arbeidsdagen ville jeg også anbefalt at du begynner og trene for å få opp energinivået. Unngå sukker i arbeidstida. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 4. september 2016 #18 Del Skrevet 4. september 2016 Like før jeg har sovnet på jobb når vi har lite å gjøre Men er heldig som bare kan gå en tur ut i frisk luft å finne på noe der å gjøre så jeg ikke sovner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #19 Del Skrevet 4. september 2016 Den 31.08.2016 at 17.11, AnonymBruker skrev: Gruer meg til jobb i morgen. Jeg jobber et sted der leder er utrolig lite profesjonell,det er bare kaos fra ende til annen. Har hatt masse møter med han men blir ikke bedre. Jeg er helt utslitt av det der. Og i dag sovnet jeg på jobb!! Sitter i åpent kontorlandskap og våknet av at jeg smalt hodet i pc-skjermen. Utrolig pinlig,jeg fikk kjeft fordi sjefen gikk forbi akkurat da. La meg helt flat,så klart skal man ikke sovne på jobb. Noen gode råd til hvordan jeg kan bedre ryktet mitt på jobb? Og ikke minst holde ut en jævlig hverdag? Jeg har sjekket jern etc hos legen,er i topp helse og mangler ingenting. Har generelt dårlig energi og etter jobb drar jeg rett hjem og sover. Så jeg trenger råd til å holde ut,og hvordan jeg kan forbedre meg når det gjelder søvn! Og jeg er 31 år uten barn om det betyr noe. Takker på forhånd o'store guruer Anonymkode: 0d0c2...f13 oj da Anonymkode: 5d721...d70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå