Gjest Uvitende Skrevet 14. november 2004 #1 Skrevet 14. november 2004 Hvordan sjekker menn (25 - 30 år) opp en dame de vil bli sammen med? Hvordan konkret ble dere sammen med kjæresten? Tok dere praten før eller etter sexen? (seriøst ment. jeg kan ikke dette.)
Blomsterenka Skrevet 14. november 2004 #2 Skrevet 14. november 2004 Hvordan sjekker menn (25 - 30 år) opp en dame de vil bli sammen med? Hvordan konkret ble dere sammen med kjæresten? Tok dere praten før eller etter sexen? (seriøst ment. jeg kan ikke dette.) Om vi tok en prat sammen før sexen? Hva tror du?
Gjest Uvitende Skrevet 14. november 2004 #3 Skrevet 14. november 2004 Om vi tok en prat sammen før sexen? Hva tror du? Ikke en prat - praten!
Gjest Anonymous Skrevet 14. november 2004 #4 Skrevet 14. november 2004 Praten? Før eller etter sex? Jeg ville nå gått på et par dater, blitt kjent med han/henne. For så å ta neste steg. Jeg er ganske rett frem og sier hvordan mine følelser er, så merker jeg på responsen om jeg har mulighet for å bli sammen med fyren eller ei - uansett om vi har hatt sex eller ikke.
mrs williams Skrevet 14. november 2004 #5 Skrevet 14. november 2004 heisann Vi tok ikke noe prat før sexen... Jeg ble bare "boende" der...he he... Tok litt tid før vi ble skikkelig kjent med hverandre og før vi ble sammen... Menvi hadde en snakk etter sexen og da ble vi enige om atvi bare fikkse hva som skjer og nå er vi sammen Sikkert ikke den mest normale måten å bli sammen men slik ble nå vi sammen..
Blomsterenka Skrevet 17. november 2004 #6 Skrevet 17. november 2004 Ikke en prat - praten! Praten? Prat om hva, er "praten" noe som bare du vet hva betyr? Man har jo masse tid å prate, f.eks. resten av livet. Skal man vente med sex til man mister stemmen?
Gjest Anonymous Skrevet 17. november 2004 #7 Skrevet 17. november 2004 Praten? Prat om hva, er "praten" noe som bare du vet hva betyr? Man har jo masse tid å prate, f.eks. resten av livet. Skal man vente med sex til man mister stemmen? praten... som: "blir det noe mellom oss praten". Ha det inn med teskje eller?
Gjest GreenSky Skrevet 17. november 2004 #8 Skrevet 17. november 2004 Jeg hater egentlig slite prater, jeg. De gangene jeg har tatt intiativ til dem, er vel når jeg føler at vi ikke kom noen vei. Og - når jeg følte at vi kom noen vei, snakket vi ikke om det, bare fløt med.
Blomsterenka Skrevet 17. november 2004 #9 Skrevet 17. november 2004 Enig med GreenSky, det kan være drepen for et spirende forhold om "praten" tas opp...
Hu i Svingen Skrevet 17. november 2004 #10 Skrevet 17. november 2004 Også enig i at "praten" som regel er overflødig. Dvs. at den i alle fall bør være det... På den annen side, som Greeny sier, så kan den trenges hvis man ikke kommer noen vei. Hvis det er snakk om et vennskapsforhold som blir noe mer er det litt annerledes. Da kan det kanskje være nødvendig med en avklaring...?
Gjest Tari ikke innlogget Skrevet 17. november 2004 #11 Skrevet 17. november 2004 Vi hadde sex først, også ble vi kjærester etterhvert. Vi pratet ikke noe særlig om det. Man merker vel sånt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå