Jente 01 Skrevet 31. august 2016 #1 Skrevet 31. august 2016 heivi bor i noreg å mammaen min er fra sør amerika å nå er mammaen min og pappaen min skilt snart. mamma har skreve med ein mann fra texas i 4 månar (eg har vist det i 1 måne) åhan kommar på søndag og på mandag så reiser eg på klassetur. poenget mitt er at eg er veldi redd for eg veit ikkje kven denne mannen er og mamma har skrevet med mangen menn fra usa , bare usa og det var ein mann fra miami å han fikk eg også snakke med på telefon å stemmen hørtest ut som ein robåt, stemmen hørtest ut som oversetteren på google eller siri å det fikk meg til å tenke på denne mannen å at kva om denne mannen sitter i nabohuset å finn på masse rart eller at det er ein morder å kommer til å knivstikke henne når dei er aleine å eg veit at eg overreagerer men slik er eg. eg har prøvd å snakke med henne om dette men det er veldi vanskelig å hun forstår ikkje meg. og eg er veldi tette men mamma å pappaen min å det er veldi vanskeli å sjå hun snakke med ein anna mann en pappa å når han kommer hit så blir det vertfall vanskeli å i tilegg så er eg livredd HJEEELP!!!!!!
Jente 01 Skrevet 31. august 2016 Forfatter #2 Skrevet 31. august 2016 dei snakkar alle rede om å gifte seg til og med
Jente 01 Skrevet 31. august 2016 Forfatter #4 Skrevet 31. august 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hæ? Anonymkode: f7e43...5e4 kva er det som er vanskeleg å
AnonymBruker Skrevet 31. august 2016 #5 Skrevet 31. august 2016 Ikke skriv på dialekt, er du grei. Det er uforståelig babbel fra ende til annen her. Husk også litt komma her og der, samt avsnitt. Anonymkode: 10d0c...6f2 2
Jente 01 Skrevet 31. august 2016 Forfatter #6 Skrevet 31. august 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke skriv på dialekt, er du grei. Det er uforståelig babbel fra ende til annen her. Husk også litt komma her og der, samt avsnitt. Anonymkode: 10d0c...6f2 ja men det er ikkje problemet her 1
Hjärtat Skrevet 31. august 2016 #7 Skrevet 31. august 2016 Synes du skal fortelle om bekymringen/tankene din til en voksen som du stoler på. 4
Jente 01 Skrevet 31. august 2016 Forfatter #8 Skrevet 31. august 2016 eg har prøvd men alle seier at mamman min fortjener å finne seg ein mann og at eg bare fantaserer 5 minutter siden, Hjärtat skrev: Synes du skal fortelle om bekymringen/tankene din til en voksen som du stoler på.
Drama.Queen Skrevet 31. august 2016 #9 Skrevet 31. august 2016 Oh lord. Slutt å bry deg - Fokuser på egne ting. Moren din og mannen skal sikkert bare ha heavy sex mens du er borte
AnonymBruker Skrevet 1. september 2016 #10 Skrevet 1. september 2016 14 timer siden, Jente 01 skrev: eg har prøvd men alle seier at mamman min fortjener å finne seg ein mann og at eg bare fantaserer Hvorfor skriver du nynorsk og på dialekt? Det er så slitsomt. Anonymkode: b2259...b7c 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2016 #11 Skrevet 1. september 2016 10 timer siden, Drama.Queen skrev: Oh lord. Slutt å bry deg - Fokuser på egne ting. Moren din og mannen skal sikkert bare ha heavy sex mens du er borte Dette synes du er passende å skrive til datteren? Herregud. Anonymkode: 9c7fd...870 3
Drama.Queen Skrevet 1. september 2016 #12 Skrevet 1. september 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette synes du er passende å skrive til datteren? Herregud. Anonymkode: 9c7fd...870 Ja
AnonymBruker Skrevet 1. september 2016 #13 Skrevet 1. september 2016 Synes dette høres ut som en typisk svindlerhistorie jeg... Dvs at moren din sitter og snakker med noen i USA, men som egentlig befinner seg et helt annet sted. Når det nærmer seg at han skal komme får hun en mail om at han har havnet på sykehus, fått syke foreldre eller noe og spm om at kan låne penger... Og slik fortsetter det... Moren din sender penger uten å få noe igjen... Ikke sikkert det er slik da, men er det slik så er iallefall hun ikke i fare med tanke på liv... Men har moren din noe nettverk her som du også kjenner, kan du snakke med de? Få de til å passe litt på, snakke med moren din, møte mannen ol hvis han faktisk dukker opp? Og kan du snakke med moren din, er det faktisk en person, hvor mye info har dere om han? Anonymkode: 0271b...29f
AnonymBruker Skrevet 1. september 2016 #14 Skrevet 1. september 2016 Ingen kan snakke som en robåt Anonymkode: 3574d...47b 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2016 #15 Skrevet 1. september 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ingen kan snakke som en robåt Anonymkode: 3574d...47b Anonymkode: 58107...977
AnonymBruker Skrevet 1. september 2016 #16 Skrevet 1. september 2016 Hei. Du er vel bare 15 år, så jeg forstår dette er vanskelig for deg. Se bort fra noen av de tullete svarene du har fått over her. Ta en skikkelig prat med moren din, og kanskje pappa'n din. Forklar din bekymring, syntes ikke du skal behøve å bekymre deg på tur med skolen, det skal bare være moro. Det kan være dette går helt fint, men det kan være du har rett i noen av dine tanker også, det vet vi jo ikke. Du virker som en flott oppegående jente som er glad i mamma'n din💜 Ønsker deg lykke til! Anonymkode: ad06b...29a 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå