blå Skrevet 14. november 2004 #1 Skrevet 14. november 2004 Jeg er faktisk veldig posetiv overrasket over hvor ok tjukkholmen er. Det er virkelig en sunn verson av ekstrem forvandlig. Her oppfordres det til en ny livstil i form av trening og sunn mat. I motsettning til ekstrem forvandlig hvor man blir fettsugd og ferdig med det. Jeg syns deltagerene blir fremstil på en fin måte, og jeg må si at jeg blir ganske motivert av å se på programmet.
KalloRilla Skrevet 15. november 2004 #2 Skrevet 15. november 2004 Tukkholmen er det eneste av realityseriene jeg har sett på denne høsten. Synes og at dette er en jordnær serie, som viser hvor slitsomt det er å legge om livsstilen. Den viser og ekte følelser - sinne, glede, frustrasjon - Jeg tør påstå at alle som har/har hatt et vektproblem kan kjenne seg igjen her.
*Lene* Skrevet 15. november 2004 #3 Skrevet 15. november 2004 Jeg syns det er utrolig flott og se hvordan humøret til Espen har steget fra program til program. Før var han agressiv, negativ og potte sur, mens nå danser han og smiler i ett!! Gleder meg til å se dems nye jeg! Flott serie
_lykkepusen_ Skrevet 15. november 2004 #4 Skrevet 15. november 2004 ja,tjukkholmen er et veldig bra program. programmet gir gode tips og man ønsker virkelig at deltakerne skal gjøre det bra. er så spent hver gang deltakerne skal veie seg:) er så koselig å se hvor mye treningen har gjort på humøret til espen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå