_lykkepusen_ Skrevet 14. november 2004 #1 Del Skrevet 14. november 2004 nå har jeg fått tilbake lysten på å trene og trener derfor tre ganger i uken. målet er å stramme opp litt, og bli litt slankere. tenkte å lage fruktsmoothies til frokost og lunch hver dag. kan dette gjøre at jeg går ned i vekt eller har fruktsmooties ikke noe for seg i hele tatt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesten_ Skrevet 14. november 2004 #2 Del Skrevet 14. november 2004 masse vitaminer iallfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 15. november 2004 #3 Del Skrevet 15. november 2004 Du vil ikke gå mer ned i vekt, fruktsmoothies inneholder kalorier. Men det er mindre kalorier i det enn f.eks. corn flakes med masse sukker eller syltetøy, også er det mye sunnere. JEg vil tippe det er rundt 200 kalorier i en smoothies. I en brødskive uten pålegg er det ca 100, men så kommer pålegget i tillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. november 2004 #4 Del Skrevet 15. november 2004 smoothies er allikevel en god måte å få i seg frukt på, og et lite tips. er du ikke flink å spise grønnsaker, kan du faktisk hive i litt i smoothien. mellom smak av melon, appelsin og pære kjenner du ikke smaken av brokkoli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå