Gå til innhold

Dumb Blonde


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Ethereal

Jeg bruker den, og har kort hår som er ihjelfarget. Den gjør ikke håret mykt, og det er akkurat det jeg liker. Hvis håret ditt er tørt, gir den sannsynligvis ikke nok fuktighet, siden det først og fremst en proteinshampo. Den tilhørende reconstructoren er veldig tykk i konsistensen, nesten som hårvoks eller tykk håndkrem.

Konklusjon: hvis håret ditt er kort, og kjemisk behandlet, men ikke tørt, er den sannsynligvis noe for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke blondine men...
Jeg bruker den, og har kort hår som er ihjelfarget. Den gjør ikke håret mykt, og det er akkurat det jeg liker. Hvis håret ditt er tørt, gir den sannsynligvis ikke nok fuktighet, siden det først og fremst en proteinshampo. Den tilhørende reconstructoren er veldig tykk i konsistensen, nesten som hårvoks eller tykk håndkrem.

Konklusjon: hvis håret ditt er kort, og kjemisk behandlet, men ikke tørt, er den sannsynligvis noe for deg.

mitt er langt og kjemisk behandlet. Har brunt hår med røde striper i som "fader" veldig fort. Men jeg liker sjampoer som gjør håret mykt også så kanskje ikke denne da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke blondine men...
Jeg bruker den, og har kort hår som er ihjelfarget. Den gjør ikke håret mykt, og det er akkurat det jeg liker. Hvis håret ditt er tørt, gir den sannsynligvis ikke nok fuktighet, siden det først og fremst en proteinshampo. Den tilhørende reconstructoren er veldig tykk i konsistensen, nesten som hårvoks eller tykk håndkrem.

Konklusjon: hvis håret ditt er kort, og kjemisk behandlet, men ikke tørt, er den sannsynligvis noe for deg.

mitt er langt og kjemisk behandlet. Har brunt hår med røde striper i som "fader" veldig fort. Men jeg liker sjampoer som gjør håret mykt også så kanskje ikke denne da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Kanskje er Kerastase Resistance tingen for deg? Den gjør håret mykt, og får ikke farge til å fade raskere. Til tykt hår er det mange her inne som liker Redken All Soft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mulig jeg har veldig sykt hår, men mitt blir veldig mykt(på en god måte) og blankt av dumb blond. (Og jeg er vel motstykket til blond..)

Har fått beskjed av frisøren min å bruke den. Har normalt-tørtfrizz, farget hår..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleulv
Mulig jeg har veldig sykt hår, men mitt blir veldig mykt(på en god måte) og blankt av dumb blond. (Og jeg er vel motstykket til blond..)

Har fått beskjed av frisøren min å bruke den. Har normalt-tørtfrizz, farget hår..

hm... og forvirringen fortsetter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...