AnonymBruker Skrevet 31. august 2016 #1 Skrevet 31. august 2016 Jeg har en ide. Det er produkt som kan hjelpe mennesker. Hvordan går jeg videre fra ide til ferdig produkt? kontakter jeg patentkontoret med en gang? Eller kontakter jeg andre? Hvem? setter stor pris på tips. Anonymkode: f80d1...12b
AnonymBruker Skrevet 31. august 2016 #2 Skrevet 31. august 2016 Man tar først en kilo pepper. Deretter en teskje farin. Anonymkode: a0826...496
AnonymBruker Skrevet 31. august 2016 #3 Skrevet 31. august 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har en ide. Det er produkt som kan hjelpe mennesker. Hvordan går jeg videre fra ide til ferdig produkt? kontakter jeg patentkontoret med en gang? Eller kontakter jeg andre? Hvem? setter stor pris på tips. Anonymkode: f80d1...12b Søk patent først, så ingen stjeler ideen din. Så må du ha finansieringen i orden, og du må legge en markedsplan om hvordan nå ut til forbrukerne. Hvilket prisnivå tenker du, navn på produktet, hvordan og hvor skal det produseres, du må gjøre avtale med noen om å produsere det......... Anonymkode: 918ba...960
AnonymBruker Skrevet 31. august 2016 #4 Skrevet 31. august 2016 Kanskje noen tips her? http://www.innovasjonnorge.no/no/ Anonymkode: a71ca...75e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå