AnonymBruker Skrevet 31. august 2016 #1 Skrevet 31. august 2016 Har ei datter på 16 år som elsker fisk og skalldyr. Hun fikk for ca 2 år siden påvist skalldyr allergi I det siste har hun begynt og merke mye av disse symptomene på allergi når hun spiser frossen fisk. Da tenker jeg på fiskepinner/panert torsk og fylt fisk. Hun klør i øynene og de renner. Men er det eventuelt mulig og kun reagere på slik frossen fisk fremfor fersk fisk? Noen som vet? Anonymkode: 15bf2...266
AnonymBruker Skrevet 31. august 2016 #2 Skrevet 31. august 2016 Alt er vel mulig men hvorfor spiser hun slikt hvis hun er allergisk i utgangspunktet? Anonymkode: 3f8a0...e85
AnonymBruker Skrevet 31. august 2016 #3 Skrevet 31. august 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har ei datter på 16 år som elsker fisk og skalldyr. Hun fikk for ca 2 år siden påvist skalldyr allergi I det siste har hun begynt og merke mye av disse symptomene på allergi når hun spiser frossen fisk. Da tenker jeg på fiskepinner/panert torsk og fylt fisk. Hun klør i øynene og de renner. Men er det eventuelt mulig og kun reagere på slik frossen fisk fremfor fersk fisk? Noen som vet? Anonymkode: 15bf2...266 Fiskepinner er det veldig rart at hun reagerer på om hun ikke reagerer på noe annet. For der er det ofte så lite fisk at selv kraftig allergikere spiser dem Anonymkode: 6157d...a50
AnonymBruker Skrevet 31. august 2016 #4 Skrevet 31. august 2016 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alt er vel mulig men hvorfor spiser hun slikt hvis hun er allergisk i utgangspunktet? Anonymkode: 3f8a0...e85 Hun har kun vært allergisk på skalldyr,så det spiser hun aldri. Å jenta elsker fisk,å ville spist det hver dag om hun fikk. Det er de siste gangene hun har spist slik panert fisk at hun har merket dette med kløe i øyne. Men jeg har aldri hørt noen si de er allergisk for slik type fisk. Derfor spurte jeg her for å høre om noen hadde erfaring med dette Anonymkode: 15bf2...266
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå