Bovary Skrevet 14. november 2004 #1 Skrevet 14. november 2004 Jeg er litt rådvill og prøver å finne ut av "bli-eller-gå" med en mann jeg er lykkelig og ulykkelig med. Kan dere si hva dere syns er viktige kvaliteter hos en mann man har lyst til å etablere seg med? Er det sånn at "like barn leker best"? Eller resulterer det i "vi er bare venner..har ikke lyst på hverandre lenger"? Hvor tipper vektskåla hos deg? Er sex virkelig "limet"? Mange spørsmål som det hadde vært morsomt og interessant å få noen innspill på..takk
LilleBille Skrevet 14. november 2004 #2 Skrevet 14. november 2004 Det er klart det er mye som spiller inn. Men for meg må en mann ha samme "standard" - eller verdier som meg. Mangler han det jeg kaller redelighet (ærlighet, er til å stole på etc) - kan han nok være spennende - men ikke noe jeg ville satse på. Det har vært en tråd om Viktigste egenskap hos en mann tidligere..
Arkana Skrevet 14. november 2004 #3 Skrevet 14. november 2004 At like barn leker best er ikke bare noe man sier, undersøkelser viser faktisk at ekteskap mellom like mennesker varer lengre enn de hvor partene er ulike. Selv vil jeg også ha en som er lik meg, med tanke på verdier, ønsker for framtiden, intelligens, utdanningsnivå osv. Intelligens, humor, respekt +++ er også verdier jeg krever i en mann.
_lykkepusen_ Skrevet 14. november 2004 #4 Skrevet 14. november 2004 jeg vil gjerne ha en mann som er ganske lik meg. han må også være til å stole på og ærlig. det er også viktig for meg at han går bra sammen med familien min og vennene mine.
Ingeborg Skrevet 14. november 2004 #5 Skrevet 14. november 2004 For meg er det viktigste å ha like verdier/oppfatninger av hva som er viktig, felles humoristisk sans, og ærlighet. Da kommer man langt!
Gjest Gjesta Skrevet 14. november 2004 #6 Skrevet 14. november 2004 Jeg synes selvstendighet og ærlighet har veeeldig stor betydning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå