Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har inntrykk av at det kan være litt som å fise i motvind akkurat det å snakke om alternative ting på forum, men klarer selvsagt ikke å dy meg likevel :fnise: De som ikke har noe tro på dette får bare lukke øynene. 

Er det flere enn meg som ser fargerike omriss, også kalt aura, på bilder (spesielt med "rolig" bakgrunn) og filmer/tv? Jeg er ikke noe god på det å se aura in real life, men med en gang det kommer til bilder og filmer blir det noe helt annet. Da kommer det av seg selv. Trodde ikke dette gikk an i det hele tatt, til jeg opplevde det selv. Forsøkte også på bilder av f.eks. kjendiser som jeg vet er døde, og da fikk jeg også opp noe lignende, bare ikke så sterkt og uten farge. Kan jo også komme av at jeg da vet at de er døde. 

Synes det er fascinerende dette med aura, selv om det er fristende å tenke at det er øynene det er noe galt med. Er ikke noe galt med mine så vidt jeg vet, men dette med aura har kommet mer og mer til meg. Spesielt i perioder der jeg føler at jeg er mer sårbar. Kan også se min egen på visse punker, spesielt knærne og hendene. Men ikke alltid! Det som er så rart. Kan liksom ikke bestemme det selv ...

Noen som har opplevd noe lignende selv? Og tror du at det er øynene våre som burde fått seg en sjekk, eventuelt? :ph34r:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...