AnonymBruker Skrevet 30. august 2016 #1 Skrevet 30. august 2016 Hei jeg har hatt noen fine dager hittil på fhs, har funnet noen jeg henger med til tider, og som jeg føler meg trygg på. Men jeg føler meg liksom litt utenfor i gjengen? Jeg føler de er blitt bedre kjent enn meg og jeg detter litt utenfor? Jeg prater masse og er egentlig veldig sosial så skjønner ikke helt hvorfor? er redd for at jeg ofte kommer til å føle meg slik? utenfor osv... føler at jeg alltid har vært ensom, selvom jeg alltid har hatt venner generelt gjennom oppveksten. Har aldri hatt problem med å bli kjent med folk, men alltid føler jeg meg ensom innerst inne?.. syntes det er slitsomt :/ er redd for at resten av dagene her bare vil bli slik at jeg kommer til å føle på denne ensomheten, som jeg alltid har gjort. Vet ikke hvordan jeg skal takle det, vet noen om det blir annerledes etter en stund på folkehøgskolen? hadde vært sykt fint med svar :/ Anonymkode: 6745e...2eb
Rumle Skrevet 30. august 2016 #2 Skrevet 30. august 2016 Jeg har ikke gått på fhs selv, men jeg kjenner meg igjen i det du skriver om å være redd for å alltid føle seg ensom innerst inne, til tross for at du lett blir kjent med folk. Du er flink å sette ord på hvordan du føler det, og det kan jeg love deg at vil være en fordel for deg fremover. Jeg tror en del har det slik faktisk, men man ser det bare ikke, fordi man deler det ikke. Å begynne på en ny skole, langt borte med nye mennesker er tøft for alle, og spesielt hvis du grubler mye og tenker på dette. Jeg tror dette vil gå seg til, jeg er helt sikker på det Gi det tid og prøv å slappe av og huske på at en stor andel av de andre som er der nok føler på ganske like følelser akkurat nå . Fortsett å snakke med folk og før du vet ordet av det har alt forandret seg 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå