AnonymBruker Skrevet 30. august 2016 #1 Skrevet 30. august 2016 Jeg er blitt singel for en stund siden og har i det siste tenkt på å gjenoppta kontakt med en hyggelig fyr jeg ble kjent med rett før jeg ble sammen med min nylige eks. Jeg kjenner ham egentlig ikke så godt, men vi snakket i timevis på telefon noen ganger og tok en drink sammen et par ganger. Han var mye mer interessert i meg enn jeg var i ham på den tiden, og derfor avsluttet jeg kontakten med ham for ikke å såre ham. Prøver å finne på noe jeg kan skrive til ham. Må være noe veldig casual som å spørre hvordan han har det og si en setning om meg selv kanskje. Han jobber innen den samme fagfeltet som jeg har begynt på studier innen for et år siden, og det er interessant i seg selv bare for samtaleemner bare som venner. Han er advokat og jeg studerer altså juss. Så tenkte kanskje å vri "hensikten" for å gjenoppta kontakten til det vi "har felles" på det punktet. Noen som har idéer? Anonymkode: b140c...096
Gjest Sly Skrevet 30. august 2016 #2 Skrevet 30. august 2016 "Har det regnet mye hos deg i sommer, eller?"
AnonymBruker Skrevet 30. august 2016 #3 Skrevet 30. august 2016 36 minutter siden, Sly skrev: "Har det regnet mye hos deg i sommer, eller?" Vet ikke helt om du mente dette eller om det var ironi. Men uansett vi bor laaaaangt ifra hverandre (det var noe av grunnen til at jeg ikke ønsket å bli sammen med ham fordi det da ville det blitt et avstandsforhold). Så hvis du skrev det for at det kunne være en "vits" å spørre ham om, så har vi altså ikke de samme værforholdene og i tillegg er det et par år siden vi var i kontakt forrige gang. Anonymkode: b140c...096
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå