AnonymBruker Skrevet 30. august 2016 #1 Skrevet 30. august 2016 Jeg vet ikke mine arme råd. Katten vår snakker mye. Det er også en rase som er kjent for å snakke mye. Men dette har blitt et problem når vi har fått barn i hus. Den er verdens snilleste og mest tolmodigste katt - men den mjauer så mye at det er et problem. Huset er ikke så stort så når den mjauer høres den godt. Når veslejenta i huset har lagt seg kan katten begynne p mjaue eller midt i natten kan den begynne p mjaue. Og alltid om Morningen!!! Den starter tidlig og vekker oss alle. Men spesielt ille er det når veslejenta blir vekket. Det er et problem. Når jeg står opp tidlig for å dra på jobb mens de andre sover kommer den og skal være med på badet og den mjauer !! Den mjauer sv glede mens den kommer mot meg og den står å mjauer på badet. Jeg blir jo så sint men stakkars katten bare prater og ber om kos / oppmerksomhet. Den skjønner ikke hysj! Dette er en innekatt. Tips til hva vi kan gjøre ? Vil jo ikke kvitte meg med den men alkurat sånn som det er nå så er det et problem. Råd og tips ? Anonymkode: e7ac1...8f0
AnonymBruker Skrevet 30. august 2016 #2 Skrevet 30. august 2016 Siden det er innekatt, hvor mye aktiviserer dere katten? Får den brukt seg ordentlig, fysisk og mentalt? Som regel anbefaler man at man har to katter om man har innekatt, slik at de har selskap og aktivisering i hverandre. Anonymkode: a88f4...c26 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2016 #3 Skrevet 30. august 2016 Den kjeder seg vel litt etter at barnet tok over en del av oppmerksomheten. Du kan jo slippe den ut? Anonymkode: 83f04...8ed 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2016 #4 Skrevet 30. august 2016 Jeg hadde samme problemet med katten. Begynte å tenke tilbake å studere når var det han mjauet på det verste. Jo om morgenen når den kom inn. skulle si fra at den kom hjem. Begynte å gi han oppmersomhet å det ble bedre med mjauingen. Mulig katten din føler seg oversett. Å prøver å få kontakt. Anonymkode: e7a22...afd
AnonymBruker Skrevet 31. august 2016 #5 Skrevet 31. august 2016 Ts her ja men dette er jo hovedsakelig om natten ... Anonymkode: e7ac1...8f0
AnonymBruker Skrevet 31. august 2016 #6 Skrevet 31. august 2016 Ja katter er jo mest opplagte å våkne om nettene Sover på dagtid. Anonymkode: e7a22...afd 1
mortilen Skrevet 31. august 2016 #7 Skrevet 31. august 2016 Er det Maine Coon eller? 🙈 Jeg hadde to. De er omplassert nå. Jeg blei mannevond etter tre år😳 Føler meg ikke bra for å skaffe meg dyr og deretter vekk med de. Men jeg bare klarte virkelig ikke mer! De ødela dagen min med den uendelig mjauingen. Aldri hørt katter prate såååå mye som den rasen der altså 😁
AnonymBruker Skrevet 31. august 2016 #8 Skrevet 31. august 2016 ts igjen jepp helt korrekt !! Maine coon. Ja de er en snakkesalig rase Anonymkode: e7ac1...8f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå