Gjest Anonymous Skrevet 14. november 2004 #1 Skrevet 14. november 2004 Noen som har sett denne kjolen til utleie noe sted? Vil absolutt ha denne kjolen, men får ikke tak i den. Og den koster vel en formue å kjøpe.. http://www.sinceritybridal.com/2004/2928.htm
Sita Skrevet 14. november 2004 #2 Skrevet 14. november 2004 kjempeflott brudekjole, men jeg har ikke sett den i de butikkene jeg har vært
magnhild Skrevet 15. november 2004 #3 Skrevet 15. november 2004 Mener jeg har sett den hos Brudehuset i Bergen. Men er lang fra sikker! ta deg en ringerunde til de butikkene du vet fører sincerity og hør om de har den kjolen! Den er jo kjempefin da!!
Gjest Anonymous Skrevet 18. november 2004 #4 Skrevet 18. november 2004 hei! Har du fått tak i denne kjolen? hvor fant du den???
Gullhår Skrevet 18. november 2004 #5 Skrevet 18. november 2004 En lekker kjole. Har ikke sett den eller noe lignende noen steder, men det er også gått noen år siden jeg giftet meg. Da jeg klikket på "where to buy" i linken din, så kommer det opp mange land, men ikke Norge. Ville også ha ringt, slik Magnhild sier.
Gjest vil også ha......... Skrevet 20. november 2004 #6 Skrevet 20. november 2004 Fikk du tak i kjolen???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå