Monikalis Skrevet 30. august 2016 #1 Skrevet 30. august 2016 Passer kanskje ikke inn akkurat her, men kan tenke meg noen her vet noe.. Nå har jeg tatt alle sukker pillene, og ingen mensen. Dette er mitt første brett p piller etter p stav. Mellom de hadde jeg pause på 2-3 mnd. Har hatt ubeskyttet sex med kjæresten. Men betyr uteblitt mensen på p piller at jeg er gravid? Skal ringe legen i morgen tidlig!
AnonymBruker Skrevet 30. august 2016 #2 Skrevet 30. august 2016 Hvis du har hatt uneskyttet sex med kjæresten, ta en test. Den kan svare kjappere på om du er gravid enn legen Anonymkode: deaee...a25
AnonymBruker Skrevet 31. august 2016 #3 Skrevet 31. august 2016 Det er veldig viktig at du starter på nytt brett etter sukkerpillene selv om du ikke har fått mensen! Det skal IKKE være mer enn 7 dager mellom aktive piller! Siden det er første brett har kroppen sikkert ikke tilpasset seg hormonene enda, så da er det ikke sikkert du får mensen på sukkerpillene. Selv når kroppen har tilpasset seg hormonene trenger du ikke nødvendigvis å få mensen før du begynner på nytt brett, jeg pleide å få mensen samme dag som jeg tok første pille på det nye brettet. Anonymkode: 530de...8d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå