AnonymBruker Skrevet 30. august 2016 #1 Del Skrevet 30. august 2016 Hei. Er sammen med ei jente fra latin amerika. Vi er på reise til familien hennes nå og hun har vært og snakket med en fyr som driver med Svart Magi... Hun forteller meg nå etterpå at denne mannen fortalte henne om at han kunne ikke se oss sammen veldig lenge. Han kunne se at Dama mi ville møte en rik tykk eldre mann som hun ville bli sammen med. Han sa også til henne at hun måtte fokusere på hva hun ville. Vi har de siste dagen hatt det tøft sammen og jeg har bestilt billett hjem til norge igjen imorgen. Har bestilt med full "refund" tilgjengelig. Har sagt til henne at vi må få ordne problemene våre ellers funker ikke forholdet vårt. Så om hun vil prøve og ordne ting kan jeg avbestille og bli de neste to ukene som er igjen. Men hun vil ikke svare på det... Noen som har erfaring med svart magi?? Denne mannen sa veldig mye som stemte til henne... Men han sa også at vi kom til og bli lykkeligere sammen... Anonymkode: 25cd9...137 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2016 #2 Del Skrevet 30. august 2016 troll alert Anonymkode: fe058...12a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2016 #3 Del Skrevet 30. august 2016 Det viktigste her er hvor mye dere legger i det han sa. Hvis en av dere, eller begge, tar ham på alvor, så kan det være nok til at det blir en selvoppfyllende profeti. Anonymkode: 0fe70...fef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2016 #4 Del Skrevet 30. august 2016 Svart magi bør du holde deg unna. Det er ikke noe man leker med. Anonymkode: bfd50...1e5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrine88 Skrevet 30. august 2016 #5 Del Skrevet 30. august 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hun forteller meg nå etterpå at denne mannen fortalte henne om at han kunne ikke se oss sammen veldig lenge. Han kunne se at Dama mi ville møte en rik tykk eldre mann som hun ville bli sammen med. Var denne mannen tilfeldigvis tykk? Og eldre? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2016 #6 Del Skrevet 8. september 2016 Den 30. august 2016 at 16.15, AnonymBruker skrev: Det viktigste her er hvor mye dere legger i det han sa. Hvis en av dere, eller begge, tar ham på alvor, så kan det være nok til at det blir en selvoppfyllende profeti. Anonymkode: 0fe70...fef Ja, på en måte tenker jeg jo det samme selv. Om vi begge går inn for tro han så kanskje ubevisst vi jobber sammen om og ha det bedre sammen? Spurte dama her om dagen om hun trodde på det han sa om dette. Da svarte hun at hun viste ikke hva hun skulle tro. Vi har sol sagt hatt mye problemer i det siste, og jeg vil egentlig gå fra forholdet. Men hun tviholder på meg og vil ikke vi skal gjøre det slutt. Men virker ikke som hun vil gjøre noe for og holde oss lykkelige sammen heller.. Den 30. august 2016 at 16.25, AnonymBruker skrev: Svart magi bør du holde deg unna. Det er ikke noe man leker med. Anonymkode: bfd50...1e5 Nå var det ikke jeg som gjorde noe. Dama var hos en mann som driver med det. Var kun hun og mannen som var i rommet hvor han gjorde det han måtte for og se det han kunne se.. Den 30. august 2016 at 16.28, Cathrine88 skrev: Var denne mannen tilfeldigvis tykk? Og eldre? Hehe. 😜 Nei, var en middelaldrende mann som var ganske normal. Han fortalte dama at det var en eldre tykk mann i Norge som hadde sett på henne lenge, og som også var rik, som kom til og ta kontakt med henne. Han hadde vistnok mistet kona si.. Nå får vi se om hva som stemmer og ikke.. Som sagt så har denne mannen sagt mye som har vært sant tidligere.. TS Anonymkode: 25cd9...137 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lokmeister2016 Skrevet 20. oktober 2016 #7 Del Skrevet 20. oktober 2016 hold deg unna svart magi er ikke bra:p 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
galaxii Skrevet 18. februar #8 Del Skrevet 18. februar Hvordan gikk dette? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar #9 Del Skrevet 18. februar AnonymBruker skrev (På 30.8.2016 den 22.25): Svart magi bør du holde deg unna. Det er ikke noe man leker med. Anonymkode: bfd50...1e5 Bare å leke i vei, da det er ren fantasi. Anonymkode: a75ac...e54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå