Million Skrevet 30. august 2016 #1 Skrevet 30. august 2016 For en kort tid tilbake siden, leste jeg en tråd her på KG. Jeg kan ikke huske hva tråden het, og hva den egentlig dreide seg om. Mulig det var noe om hva man irriterer seg over av særtrekk o.l. ved sin utkårende. Uansett, i ett innlegg i denne tråden, var det en som skrev at hun rullerte tallerknene i skapet for at alle skulle bli likt brukt. Dvs når nye rene tallerkener ble satt inn i skapet, ble stabelen løftet, de rene lagt underst, slik at man tok av noen andre øverst i stabelen. Sånn rullerer man på alle tallerknene, så alle blir likt brukt og likt slitt, fortalte hun.... Det skulle jeg aldri lest...! Før jeg leste denne tråden, har jeg aldri noensinne tenkt tanken en gang på at det finnes folk som rullerer tallerkener og slikt i skapene, og hvorfor. Tanken har aldri streifet meg en gang. Jeg tenkte det var noe stort tøv. Så kom jeg til neste dag, og skulle sette ren oppvask inn i skapene. Jeg sto med noen rene tallerkner og stirret på stabelen som sto i skapet.... Du kan jo gjette fem ganger hvem som har begynt, mot sin vilje, å rullere tallerkner i skapet! Jeg liksom bare MÅ! Nå som jeg har fått det på hjernen er det ingen vei utenom. 16
Gjest CKT Skrevet 31. august 2016 #2 Skrevet 31. august 2016 13 timer siden, Million skrev: For en kort tid tilbake siden, leste jeg en tråd her på KG. Jeg kan ikke huske hva tråden het, og hva den egentlig dreide seg om. Mulig det var noe om hva man irriterer seg over av særtrekk o.l. ved sin utkårende. Uansett, i ett innlegg i denne tråden, var det en som skrev at hun rullerte tallerknene i skapet for at alle skulle bli likt brukt. Dvs når nye rene tallerkener ble satt inn i skapet, ble stabelen løftet, de rene lagt underst, slik at man tok av noen andre øverst i stabelen. Sånn rullerer man på alle tallerknene, så alle blir likt brukt og likt slitt, fortalte hun.... Det skulle jeg aldri lest...! Før jeg leste denne tråden, har jeg aldri noensinne tenkt tanken en gang på at det finnes folk som rullerer tallerkener og slikt i skapene, og hvorfor. Tanken har aldri streifet meg en gang. Jeg tenkte det var noe stort tøv. Så kom jeg til neste dag, og skulle sette ren oppvask inn i skapene. Jeg sto med noen rene tallerkner og stirret på stabelen som sto i skapet.... Du kan jo gjette fem ganger hvem som har begynt, mot sin vilje, å rullere tallerkner i skapet! Jeg liksom bare MÅ! Nå som jeg har fått det på hjernen er det ingen vei utenom. De gjør jo det samme i butikker og, de setter det gamle fremst og det nyest bakerst, for at det skal rullere. Det er jo veldig logisk at man gjør det, for og ikke slite ut bare noen få tallerkener. Synes det var et smart trekk. Selv kommer jeg nok sikkert til og rullere noe i skapene, også, for at alt skal slites like mye.
Hattivatti Skrevet 31. august 2016 #3 Skrevet 31. august 2016 "Det kom en mark ut av skjeden" tråden kunne jeg fint klart meg uten. Den blir dratt opp med gjevne mellomrom i løpet av årene. 7
Gjest Raindrops Skrevet 31. august 2016 #4 Skrevet 31. august 2016 4 minutter siden, The Silence skrev: "Det kom en mark ut av skjeden" tråden kunne jeg fint klart meg uten. Den blir dratt opp med gjevne mellomrom i løpet av årene. Æh, den hadde jeg glemt, fy fader den skulle jeg også ønske jeg aldri leste.
AnonymBruker Skrevet 31. august 2016 #5 Skrevet 31. august 2016 Den tråden hvor man får slengt 6 peniser i ansiktet uten advarsel Husker ikke hva den het. Også den tråden med hun som endte opp med å føde i veikanten. Fikk nærmest fødselsangst bare av å lese det, og jeg er ikke gravid en gang Anonymkode: d0e65...9d4 2
Jerry Lee Skrevet 31. august 2016 #6 Skrevet 31. august 2016 Alle trådene der TS hånes. Og de er det dessverre mange av. 😡 2
stjernefrukt Skrevet 31. august 2016 #7 Skrevet 31. august 2016 Den i går med den uskyldige tittelen "Hvilken velger du?", eller noe i den retningen. Og så fikk jeg slengt en haug med erigrerte peniser i fleisen. Siste gang jeg trykker på en diffus trådtittel uten å se hvilket underforum den hører til. (Har ikke noe i mot peniser altså, men liker å velge selv når jeg skal se dem.) 1
fiole Skrevet 31. august 2016 #8 Skrevet 31. august 2016 14 timer siden, Million skrev: For en kort tid tilbake siden, leste jeg en tråd her på KG. Jeg kan ikke huske hva tråden het, og hva den egentlig dreide seg om. Mulig det var noe om hva man irriterer seg over av særtrekk o.l. ved sin utkårende. Uansett, i ett innlegg i denne tråden, var det en som skrev at hun rullerte tallerknene i skapet for at alle skulle bli likt brukt. Dvs når nye rene tallerkener ble satt inn i skapet, ble stabelen løftet, de rene lagt underst, slik at man tok av noen andre øverst i stabelen. Sånn rullerer man på alle tallerknene, så alle blir likt brukt og likt slitt, fortalte hun.... Det skulle jeg aldri lest...! Før jeg leste denne tråden, har jeg aldri noensinne tenkt tanken en gang på at det finnes folk som rullerer tallerkener og slikt i skapene, og hvorfor. Tanken har aldri streifet meg en gang. Jeg tenkte det var noe stort tøv. Så kom jeg til neste dag, og skulle sette ren oppvask inn i skapene. Jeg sto med noen rene tallerkner og stirret på stabelen som sto i skapet.... Du kan jo gjette fem ganger hvem som har begynt, mot sin vilje, å rullere tallerkner i skapet! Jeg liksom bare MÅ! Nå som jeg har fått det på hjernen er det ingen vei utenom. Ha, ha, ha, Takk, nå ble dagen reddet!!! Påvirkningens kraft.....rullere tallerkene 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2016 #9 Skrevet 31. august 2016 Den med flåsete svar på tråder. Jeg syns det er så kleint med sånn gammeldame"humor" Trenger en pute å gjemme meg bak når jeg tenker på svarene i tråden Anonymkode: 6b4f9...8f1 3
AnonymBruker Skrevet 31. august 2016 #10 Skrevet 31. august 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Den med flåsete svar på tråder. Jeg syns det er så kleint med sånn gammeldame"humor" Trenger en pute å gjemme meg bak når jeg tenker på svarene i tråden Anonymkode: 6b4f9...8f1 Gammeldame humor? det har jeg ikke hørt om. Eksempel? Anonymkode: 31de4...2b2 2
AnonymBruker Skrevet 31. august 2016 #11 Skrevet 31. august 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Gammeldame humor? det har jeg ikke hørt om. Eksempel? Anonymkode: 31de4...2b2 Gammeldame eller gubbehumor da. Sånn humor som en gammel onkel som har fått for mye eggelikør på julaften har Anonymkode: 6b4f9...8f1 4
fiole Skrevet 31. august 2016 #12 Skrevet 31. august 2016 2 timer siden, fiole skrev: Ha, ha, ha, Takk, nå ble dagen reddet!!! Påvirkningens kraft.....rullere tallerkene He, he, jeg kjenner noen som har lin servitter mellom hver tallerken, store som små, suppeskåa og tefat.....for at det skal bli minimalt med skrall i skapet når man holder på......Det ser jo kannon lekkert ut når man åpner skapet vettu
Jerry Lee Skrevet 1. september 2016 #13 Skrevet 1. september 2016 16 timer siden, The Silence skrev: "Det kom en mark ut av skjeden" tråden kunne jeg fint klart meg uten. Den blir dratt opp med gjevne mellomrom i løpet av årene. Fine tråden. 😜
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #14 Skrevet 7. september 2016 "vi som venter på ett frieri" eller noe lignende.... Altså dersom man har lyst til å gifte seg med en person, så kunne man vel spørre dem selv? Fremfor å sitte her på kvinneguiden og sture over at man ikke blir fridd til? Anonymkode: 8cc89...bea 1
Gjest Jacklost Skrevet 7. september 2016 #15 Skrevet 7. september 2016 Den 31. august 2016 at 10.36, The Silence skrev: "Det kom en mark ut av skjeden" tråden kunne jeg fint klart meg uten. Den blir dratt opp med gjevne mellomrom i løpet av årene. Nå ønsker jeg at jeg aldri leste denne tråden når jeg leste dette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå