Gjest Anonymous Skrevet 14. november 2004 #1 Skrevet 14. november 2004 Hjelp! Traff en fin fyr i sommer og det endte med at vi ble ganske så tente på hverandre og det endte i senga. Etterhvert som tiden har gått har vi funnet ut at vi har det ganske så flott sånn i fritiden også, så vi bruker litt tid på hverandre. Ikke så ofte, men et par dager i uka. Så kom den tiden da jeg tok opp dette med om vi burde bli sammen/gjøre det offentlig/var vi forelsket? Vi fant ut at vier litt småforelska, men siden jeg skal begynne å studere til høsten, så vil vi ikke gjøre noe alvorlig med det. (foreldrebesøk osv) Vi er litt redd for å bli for knytta, så var enig om at vi bare er venner. Og sier til venner og foreldre at vi bare er venner også. Problemet mitt er slik; han kaller meg ofte "kjære" sånn på tull, selv om jeg vet han ikke tuller.... Han kysser meg hadet på kinnet. Spørr meg om hva jeg vil ha til jul. Sier til bestekameraten sin at han ikke kan se den og den filmen med oss, fordi vi skal ha "privatliv" vi også. Jeg VET at jeg er veldig heldig som har "truffet" en så flott mann, men det er også veldig vanskelig å forholde seg til dette, når vi ble enige om å ikke bli så alvorlige siden jeg snart skal vekk. Det var faktisk HAN som sa at det ikke kom til å gå, selv om det bare er 1 år. Er jeg urimelig?.. Jeg vet ikke HVA jeg skal gjøre. Ikke si at jeg skal følge hjertet mitt, for det er bare surr der inne alikevell.... :-(
mrs williams Skrevet 14. november 2004 #2 Skrevet 14. november 2004 Hmm dette var ikke bare greit! Slik jeg forstårr det ut av dette oppfører jo dere dere som om dere er sammen.. men jeg skjønner at du sakl dra bort.. tror det er lurt å først finne ut hva du føler, da mener jeg virkelig føler og vill. Vist det er slik at du virkelig vill og er forelsket i denne fyren så må du ta det opp med han og si at du veldig gjerne vil prøve selv om du skal flytte bort. Jeg forstod det slik at dere nok har diskutert dette før og blitt enig om å la vær. Men vist det virkelig plager deg slik som jeg får inntrykk av må jeg si at det er lurt å ta det opp igjen og fortelle akkurat hva du føler for han og hva du synst dere skal gjøre med "forholdet" deres. Det er mangen avstanda forhold som fungere. Har en god veninne som hadde omtrent det samme problemet som du har. Hun traff også en fyr i sommer og nå studerer hun i Tyskland og han i trondheim og det ser ut til å gå helt greit for de to. Men da forusetter det jo at dere begge er innstilt på at det blir mye tid fra hverandre og en del lengse og tunge stunder, som det heter på fint. Det stod ikke noe om hvor langt bort du skal for å studere? Ta det opp med han du vist du ønsker å ha et forhold til han. utfra det du skriver virker det nok som han har følelser for deg også... Ønsker deg lykke til med valget...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå