Gå til innhold

Ser etter han i alle andre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nå gått 2 uker siden det ble slutt med han jeg holdt på med, har tenkt på han hver dag siden, og jeg klarer ikke tenke annet enn at han var den jeg ville dele livet med. Jeg ser etter han i alle gutter nå, og vil bare finne en som ser ut og er akkurat som han. Ble spurt med på date i dag av en fyr, takka ja til det, og vi gikk en tur. Han virket som en hyggelig fyr, men nå etterpå sitter jeg bare igjen med tanken om at han ikke var " han andre ". Første gangen jeg møtte han andre følte jeg en kjemi og gnist jeg aldri har følt før, og det var som jeg hadde kjent han hele livet. Det føltes ikke sånn i det hele tatt med han jeg møtte i dag, han spurte om vi skulle møtes igjen og jeg ga han nummeret mitt. Spørsmålet mitt er om jeg kanskje bare burde være singel en stund og tenke på meg selv? Er vel ganske urettferdig mot han jeg møtte å si ja til å møtes igjen, når jeg kun tenker på han andre. Klarer liksom ikke ha et åpent sinn, når jeg føler så mye for en annen. Noen råd? Ta en pause fra datingen til jeg har klart å "glemme"  han andre? Selvom jeg er redd jeg alltid vil se etter han i alle andre nå.. 

Anonymkode: 648ac...db7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du burde ta en pause ja. Har det på akkurat samme måte. Nærhet er alt jeg vil ha, men kun fra han. Ingen andre. Blir faktisk litt smådårlig når jeg tenker på andre menn. Dessverre er det sånn det er. Gjør ting du har lyst til. Det er super vanskelig men det er rett å slett tid som må til altså. Sist gang gikk det 4 mnd for min del, var på date med en, alt var bare kleint. Så kom han andre tilbake igjen, hadde det fint i noen mnd og nå sitter jeg her igjen. Helt jævlig så jeg føler absolutt med deg! Klem :klem1:

Spoiler

Anonymkode: 5994a...d77

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...