Gå til innhold

Kan menn komme flere ganger?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er lesbisk så jeg har ikke sex med menn, men jeg lurer på om menn kan komme flere ganger under sex? Jeg har lest at menns orgasme varer fra 3-10 sekunder, og jeg har sett på film at når en mann kommer tidlig så er man liksom "ferdig". Men... kommer de bare en gang da? Kan ikke menn komme flere ganger som kvinner? Hvis jeg først har sex vil jeg ha tre orgasmer i alle fall. 

Anonymkode: cd94e...02d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan jeg kan!! Det er ganske vanlig tror jeg 😄

Skrevet

Til forskjell fra kvinner, trenger mannen litt pause til å roe ned nervene etter klimaks før han kan komme igjen.

Anonymkode: 1881e...4e1

Skrevet

Håper noen menn kan gå litt inn i detaljer på dette!  Veldig spennende. Har lyst til å forstå mekanismen og lære teknikker og mønstre for å gi flere orgasmer til mannen min! 

Anonymkode: 5fa7e...71d

• Liker 2
Skrevet (endret)

.. 

Endret av annebanane
Skrevet

Kan og kan.. jeg beholder gjerne stivheten i flere minutter etter at det går for meg så det er ikke noe teknisk problem å fortsette men interessen har gjerne forduftet..

Da var det annerledes da forholdet var ferskt. :)

Da kunne jeg tømme meg i henne, hun forsvant på do for å tømme seg, når hun kom tilbake kunne jeg stikke den inn igjen og fortsette til det gikk for meg på nytt. Etter andre gangen måtte jeg gjerne ha en pause på minst en halvtime før jeg var klar på nytt.

Det var før, nå er begge mentalt innstilt på at vi er ferdige når vi er ferdige, om jeg er aldri så stiv etterpå.

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Håper noen menn kan gå litt inn i detaljer på dette!  Veldig spennende. Har lyst til å forstå mekanismen og lære teknikker og mønstre for å gi flere orgasmer til mannen min! 

Anonymkode: 5fa7e...71d

For min egen del er det lettest å beholde interessen for runde to når hun også gir uttrykk for at hun er interessert. Dessuten tror jeg det er greit å 'hoppe av i svingen' første gang. Greit at hun er våt men hvis jeg skal røre rundt i en ladning sæd blir det litt i overkant fuktig der nede..

Du kan jo ta ham i munn når han kommer første gang og svelge? Så gir du veldig klart uttrykk for at du vil har mer, gjerne prøv litt 'farlige' stillinger hvis dere har noen(for min egen del holder jeg aldri lenge i doggy, den er utmerket for runde to ;) )

Skrevet

Hadde sex med en ny dame på søndag. Veldig veldig lett på avtrekkeren. Så utrolig flaut, men med engang kuken kom ut og hun runket den 5-10 sekunder så var det over. Men hun lå der naken så jeg måtte jo pule. Så vasket vekk spermen, og begynte. Ereksjonen holder seg greit. Problemet da er at jeg ikke klarer å komme. Så jeg puler henne så hardt og variert som jeg klarer i 30 min, til jeg svetter som en innsjø og har seriøse problemer med å klare mer...men klarer ikke å få en til orgasme..løpet var kjørt.

Samme når jeg runker, hvis jeg har gjort flere ganger på en dag så stopper det opp, kan dra som en gal, men får det ikke til.

Anonymkode: f0c35...c25

Skrevet

Kan iallefall komme et par ganger etter hverandre,hvis jeg er veldig kåt.

Skrevet
9 timer siden, Strixa skrev:

Noen menn kan, andre ikke.

Tror alle kan, men ikke alle har lyst.

Jeg faker den 4 eller 5 , alt ettersom:tongue:

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er lesbisk så jeg har ikke sex med menn, men jeg lurer på om menn kan komme flere ganger under sex? Jeg har lest at menns orgasme varer fra 3-10 sekunder, og jeg har sett på film at når en mann kommer tidlig så er man liksom "ferdig". Men... kommer de bare en gang da? Kan ikke menn komme flere ganger som kvinner? Hvis jeg først har sex vil jeg ha tre orgasmer i alle fall. 

Ja men individuelt som hos damer. Du må skille mellom orgasme og utløsningen selv om dette ofte skjer samtidig.

Noen kan /noen ganger fortsette samleiet ved utløsningen og sjules det vil du bare bli våt av sæd. Kuken er like stiv og han kan kjøre på videre .

Noen kan /noen ganger få mulitiorgasmer etter hverandre som hos damer. 

Ingen menn er like. Kjemien med damen er viktig. 

• Liker 1
Skrevet

Det varierer vel veldig..En jeg var sammen med kunne bare komme en gang, men han greide å holde ut lenge.. En annen jeg derimot har vært med kom med en eneste gang nesten, men til gjengjeld holdt pikken seg stiv og han kunne komme flere ganger på bare 15 minutter. Har erfart at alle er forskjellige.. Ganske hett med de som kommer flere ganger:)

Anonymkode: 999b8...058

Skrevet

Som nevnt før så er det nødvendig med en pause. Måten vi ofte har gjort det på hvis vi vil ha en runde til, er å massere hverandre, jeg slikker henne og forskjellige slike ting. Etter noen minutter er ereksjonen tilbake. 

Andre runde er jeg mye mer utholdende. Kan holde det gående i timer. Det er flott, men pass på, gnagsår på kjønnsorganene er ikke noe særlig. 

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Oi, da er vi ulike, er bare vondt med mer enn en for meg.

Anonymkode: d6615...63c

Skrevet

Det kommer an på mannen, og det kommer an på alder. Og det kommer an på kvinna også.

Yngre menn kommer seg raskere etter utløsning enn eldre menn, men har dårligere stamina. Så er det dette da, at noen menn har bedre potens enn andre.

Så er spørsmålet kvinna. Ligger hun bare der og er sur, eller er hun tent og vil noe og gjør noe.

Gjest Sjørøveren
Skrevet

Ååå ja! Jeg kommer veldig lett og kraftig så jeg trenger som oftest noen sekunders pause før jeg kan fortsette. Eller så hadde jeg sikkert fått hjerteinfarkt enda jeg er godt trent. 

Skrevet

Ja, jeg kan få flere utløsninger under en runde.

Skrevet
Den Tuesday, August 30, 2016 at 20.15, AnonymBruker skrev:

Til forskjell fra kvinner, trenger mannen litt pause til å roe ned nervene etter klimaks før han kan komme igjen.

Anonymkode: 1881e...4e1

Nånei du. Jeg kan sprute men fortsette med stiv kuk til jeg kommer igjen. Og gjerne en gang til også. Min står alltid etter utløsning veldig lenge. Kjekt når damer trenger lengre tid. Kan bare fortsette ;)

Gjest Mysticgirl
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde sex med en ny dame på søndag. Veldig veldig lett på avtrekkeren. Så utrolig flaut, men med engang kuken kom ut og hun runket den 5-10 sekunder så var det over. Men hun lå der naken så jeg måtte jo pule. Så vasket vekk spermen, og begynte. Ereksjonen holder seg greit. Problemet da er at jeg ikke klarer å komme. Så jeg puler henne så hardt og variert som jeg klarer i 30 min, til jeg svetter som en innsjø og har seriøse problemer med å klare mer...men klarer ikke å få en til orgasme..løpet var kjørt.

Samme når jeg runker, hvis jeg har gjort flere ganger på en dag så stopper det opp, kan dra som en gal, men får det ikke til.

Anonymkode: f0c35...c25

Så utrolig deilig med menn som spruter fort. Synd du ikke kan sprute flere ganger etter hverandre. Digg med sæd :laugh:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...