Gjest Anonymous Skrevet 14. november 2004 #1 Del Skrevet 14. november 2004 Må man betale frakt på varer man bestiller herfra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 14. november 2004 #2 Del Skrevet 14. november 2004 ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. november 2004 #3 Del Skrevet 14. november 2004 Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 14. november 2004 #4 Del Skrevet 14. november 2004 her finner du litt om fraktpriser osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. november 2004 #5 Del Skrevet 14. november 2004 Takk til deg også! Det var den siden jeg ikke fant.. Noen som vet noe om i hvor stor grad det lønner seg å handle der fremfor hos frisør? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 14. november 2004 #6 Del Skrevet 14. november 2004 Takk til deg også! Det var den siden jeg ikke fant.. Noen som vet noe om i hvor stor grad det lønner seg å handle der fremfor hos frisør? Det spørs hva du kjøper. Kerastase kan du like gjerne kjøpe hos frisør, mens f.eks Redken og TIGI er mye billigere hos LF. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. november 2004 #7 Del Skrevet 14. november 2004 Ok! Det er kerastase jeg bruker til vanlig (er besatt av den curl-up kremen), men har tenkt å prøve all soft-serien til redken, høres perfekt ut for mitt hår! Da kommer jeg til å bestille den der. Takk igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SimSim Skrevet 14. november 2004 #8 Del Skrevet 14. november 2004 Bare en ting jeg lurer på... Hvordan omregner jeg prisene på LF til norske kroner? :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 14. november 2004 #9 Del Skrevet 14. november 2004 http://www.aftenposten.no/nyheter/okonomi/...lutakalkulator/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå