Gå til innhold

Hva betyr det når jenter sender "kysse-Smiley" til en gutt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg så ei jente sendte en slik smiley til en fyr, betyr det at de er kjærester da? Jeg skjønner at dere ikke kan fortelle meg om de er sammen, men hva legger dere jenter i denne smileyen når dere sender den til en gutt? 

Jeg er så interessert i denne jenta, men såg hun sendte den til en fyr og fikk veldig AVSMAK.

(Bilde nederst her)...

Bilderesultat for kiss smiley snapchat

Anonymkode: 504b6...a5b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sender sånn til gode kompiser uten at det betyr at det er noe mer mellom oss enn vennskap 

Anonymkode: 2cc4b...032

Skrevet

Jeg sender kun sånn smiley til de jeg er sammen med, men har sett at mange bruker den til venner også

Anonymkode: 205cb...e98

Skrevet

Dette er må absolutt ikke bety noe :P 

Anonymkode: 93b26...2f7

Skrevet

Hvorfor fikk du avsmak? Vet hun at du er interessert i henne og så hun at du la merke til det?

Anonymkode: 4ece9...03b

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet

Jeg kan fint sende sånne smileyer til både gutter og jenter, menn og kvinner uten at det betyr at jeg vil være kjærester eller noe annet av den grunn. 😘 :kyss2: Den ene er jo litt slengkyss eller "sending love" eller "hade, glad i deg", den andre kunne jo like gjerne vært et kyss på kinnet eller pannen eller slengkyss som på munnen. Men hvorfor ta smileyer og emojier så himla seriøst? Og avsmak? Virkelig? :klo:

Skrevet

Det betyr at dommedag er nær.

• Liker 4
Skrevet

Sender den til han jeg holder på med og innimellom til venninner. Tror ikke jeg ville brukt den til en mann jeg ikke er interessert i.

Skrevet

Haha jeg sender den emojoen hvis jeg spør noen av guttene i klassen om de har bilde av oppgavene vi skal gjøre liksom, så det er absolutt ikke noe seriøst. Men sant skal sies at jenter ofte bruker en flørtende tone både over nett og i virkeligheten dersom de er ute etter en tjeneste eller å oppnå noe.. Men sender også slike emojier til guttevenner, til og med når jeg er i forhold kan jeg lett sende "loveyou pus😘😘" til kompiser, aldri vært noe problem for kjæresten det

Anonymkode: 30fd3...f88

Skrevet

Jeg sender dette ikonet til venninner. Det er helt vennskapelig, men jeg bruker det gjerne i en setting der jeg viser at jeg setter pris på dem. Jeg hadde nok ikke hatt et problem med å sende det til mannlige venner, men ettersom jeg ikke har noen gode venner som er menn gjør jeg det heller ikke. 

Det er så store variasjoner rundt bruken av dette ikonet at jeg ikke ville ha lagt noe særlig i det. 

Anonymkode: a56d6...9c9

Gjest spicy91
Skrevet (endret)

her er det barre on to the next on TS

Endret av spicy91
Skrevet

At hun er glad i å bruke smileys 

Anonymkode: b3ee8...6e1

Skrevet

Jeg bruker den når jeg skriver med en homofil kompis, og det er fordi jeg er glad i han. Sender den ikke til hetro kompiser fordi jeg ikke vil ha sjalu damer etter meg, eller skape forventninger som ikke er der.

Anonymkode: 725e9...622

• Liker 1
Skrevet

Oi, enda noe å passe på ser jeg... Jeg bruker denne til venninner, kompiser, familie osv :sprettoy:

Skrevet

Når jeg ser at jenter bruker dette tolker jeg det dithen at hun er i forhold med personen!

Mulig jeg ikke burde vektlegge denne smiley'en så mye. 

Fikk litt bismak i munnviken når jeg så det.

- TS 

Skrevet

Når jeg sender den til en kompis så har jeg "fornærmet"/ertet de med vilje rett før, og sender den som tull etterpå. Skal veldig mye til for at jeg bruker den seriøst. Da skal jeg virkelig like den personen, og mest trolig har vi hatt noe på gang ganske lenge. Men så har vi det motsatte med min venninne som slenger den rundt seg til både jenter og gutter som er bare venner. Det kan altså bety mye rart og ingenting.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg ser at jenter bruker dette tolker jeg det dithen at hun er i forhold med personen!

Mulig jeg ikke burde vektlegge denne smiley'en så mye. 

Fikk litt bismak i munnviken når jeg så det.

- TS 

Men igjen, vet hun at du er interessert i henne?

Anonymkode: 4ece9...03b

Skrevet

Jeg bruker denne hele tiden; til venninner, kompiser, familien og den jeg flørter med. Legger ikke noe spesielt i den egentlig. 

Skrevet

Bruker denne og andre hjerter altfor ofte x) haha. Sender den egentlig til hvem som helst. 

Anonymkode: 59e03...f71

Skrevet
11 timer siden, Inwe skrev:

Sender den til han jeg holder på med og innimellom til venninner. Tror ikke jeg ville brukt den til en mann jeg ikke er interessert i.

Dette :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...