AnonymBruker Skrevet 30. august 2016 #1 Skrevet 30. august 2016 Jeg flyttet nylig vekk for å begynne å studere. I klassen jeg begynte i kjente jeg absolutt ingen. Kjente generelt ingen her egentlig. Jeg har ikke vært her lengre enn 2 uker og har vært veldig forsiktig på guttefronten egentlig. Folk har prøvd seg på meg men jeg har bare ikke vært interessert i noe som helst. Så skjedde noe litt uventet i helga. Han ene kompisen jeg har fått i klassen bor ganske langt vekke fra sentrum og lurte på om han kunne sove hos meg. Da jeg sa ja til det var jeg ganske full men det hadde egentlig ikke så mye å si. Da vi endelig hadde kommet oss hjem til meg (jeg var et totalvrak fordi jeg var så full, presterte til og med å ta med meg en spybøtte opp i tilfelle jeg måtte spy) og folk som hadde vært med for å spise nattmat hadde gått hjem, gikk vi for å legge oss. Siden senga mi er sånn 90 cm brei hadde vi blitt enige om at det gikk fint å spoone. Og for at jeg ikke skulle bli for lettkledd tok jeg på meg en nikeshorts og sånn behagelig Calvin Klein BH. I begynnelsen gikk det fint. Vi lå der og spoona (skikkelig koselig, har faktisk aldri spoona med noen) og snakket om alt mulig. Alkoholen hadde begynt å roe seg ned da jeg kom inn på temaet om hvordan jeg egentlig hadde sykt med intimgrense på ben og hals og han lente seg plutselig over meg og sa "men hva med munnen din" før han lente seg ned og kysset meg. Jeg kan virkelig ikke påstå at jeg gjorde noe for å stoppe dette, så vi lå og klinte ganske heftig i gudene vite hvor mange minutter før vi la oss til for å sove. Vi sov vel i skje hele natta og da vi våknet var det ikke litt kleint i det hele tatt. Vi snakket helt normalt liksom. Han lå og koste meg på ryggen og kysset meg i nakken. Det var så koselig. Jeg har aldri hatt kjæreste før og forsovet aldri sovet med en gutt på denne måten før heller. Nå i ettertid på skolen og sånt har det ikke vært kleint. Vi snakker liksom som normalt. Men jeg er så sykt forvirra, jeg har ALDRI likt noen. Og nå går jeg liksom rundt og håper på at det skal skje igjen, men så er jeg usikker på om han liker meg eller om det bare var en sånn "in the moment" greie. Men jeg greier liksom ikke slutte å tenke på lørdag... Noen råd? For dette er helt nytt for meg. - Forvirret 19 åring Anonymkode: 55164...263
AnonymBruker Skrevet 31. august 2016 #2 Skrevet 31. august 2016 Tydelig at han liker deg, men hvor alvorlig det er fra hans side må du nesten finne ut av selv. Du møter han daglig, og kan avtale en tur ut igjen i helgen som kommer. Hvis du unngår å bli så full er det lettere å få snakket mer seriøst med ham, men ville tatt det litt rolig for å se an hva han legger opp til. Vær tålmodig og ikke forvent at dere skal bli et par over natten. Ikke stress. Anonymkode: 155e1...3df
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå