Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er blitt invitert til bryllup til en barndomsvenninne, mens en felles venninne av oss ble ikke invitert. Hun er fornærmet og hun sier selv at hun blir såret hvis jeg takker ja til invitasjonen. Bruden nekter å invitere henne pga dårlig oppførsel og sjalusi. Bruden ble heller ikke invitert i bryllupet til venninnen. 

Jeg har bestemt meg å takke ja til invitasjonen, men syns det er utrolig kjipt å havne i denne situasjonen. 

Anonymkode: 3f3d6...22b

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er blitt invitert til bryllup til en barndomsvenninne, mens en felles venninne av oss ble ikke invitert. Hun er fornærmet og hun sier selv at hun blir såret hvis jeg takker ja til invitasjonen. Bruden nekter å invitere henne pga dårlig oppførsel og sjalusi. Bruden ble heller ikke invitert i bryllupet til venninnen. 

Jeg har bestemt meg å takke ja til invitasjonen, men syns det er utrolig kjipt å havne i denne situasjonen. 

Var litt for rask med å trykke. Men jeg er redd jeg kommer til å miste en av dem uansett hvilket valg jeg tar. 

Skrevet

Her ville jeg lett gått i bryllupet. Hvis den andte venninnen din ikke vil være venn med deg mer, er hun ikke en spesielt god venninne i utgangspunktet. Folk må få lov til selv å bestemme hvem de ønsker i bryllupet deres. 

• Liker 8
Skrevet

Jeg ville gått i bryllup.

Kan forstå venninna di som blir såret om du går, sånne følelser kan man ha, men de fleste har vett til å holde det for seg selv! Dårlig gjort å forvente at du skal ta parti.

Jeg er ikke fri for sjalusi og fornærmede følelser selv, men det er da ikke noe jeg er stolt av eller belemrer andre med i særlig grad. Er jo klar over at det viser dårlige egenskaper hos MEG...

Anonymkode: ab3e2...401

• Liker 2
Skrevet

Venninnen din ba jo ikke bruden i sitt bryllup heller, så hun har vel ikke så mye hun skulle ha sagt.

Anonymkode: 142ab...c74

• Liker 3
Skrevet

Man legger seg da ikke bort i om andre takker ja eller nei til et bryllup, uavhengig av om en selv er bedt! Kos deg i bryllupet. Mister du den andre venninnen, er det like greit. For du vil vel ikke ha en venninne som kontrollerer deg?

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Venninnen din ba jo ikke bruden i sitt bryllup heller, så hun har vel ikke så mye hun skulle ha sagt.

Tro meg, det har jeg fortalt henne, men hun blir bare snurt. Hun har faktisk unngått å snakke med meg da jeg sa at jeg har tenkt å gå. Har lagt på røret, da jeg kom i skade med å nevne at jeg var og så etter kjole til bryllupet. Hun har alltid slitt med å holde sjalusien sin i sjakk, noe som har ført til at hun har brent en del broer. Hun kommer nok til å kutte kontakten med meg etter bryllupet. 

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tro meg, det har jeg fortalt henne, men hun blir bare snurt. Hun har faktisk unngått å snakke med meg da jeg sa at jeg har tenkt å gå. Har lagt på røret, da jeg kom i skade med å nevne at jeg var og så etter kjole til bryllupet. Hun har alltid slitt med å holde sjalusien sin i sjakk, noe som har ført til at hun har brent en del broer. Hun kommer nok til å kutte kontakten med meg etter bryllupet. 

Kutter hun kontakten med alle hun blir snurt på, blir hun snart venneløs :/

Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Greia er jo mer denne sjalusien som ts sin venninne visstnok har ovenfor den kommende bruden. Hun prøver seg på splitt og hersk-metoden. Ts bør opptre som en voksen, gå i bryllupet hun er bedt til, og forklare for den sjalu venninnen at det hun har problemer med ovenfor bruden må hun ta på tomannshånd med henne heretter. Du akter å være venn med begge.

Anonymkode: 79eec...4d9

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...