Gå til innhold

Har han rett til å bli sint/skuffet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og min ex har vært sammen i ett par år nå. Det har vært litt frem og tilbake pga hans usikkerhet i forhold til sine følelser til meg. 

Tidlig i sommer ble vi enige i at nå var det over, men fortsatte å ha kontakt, litt sex osv.

Etter enda en samtale, stålsatte jeg meg og brøt kontakten helt. Hadde det kjekt med venner, trening og hverdagen generelt.

Ganske fort begynte jeg å ha litt kontakt med noen menn på tinder. Dette var vel mest for min egen selvfølelse og bekreftelsesbehov. 

En lørdagskveld jeg var ute med noen venner og en jeg har truffet på tinder, treffer jeg exen på byen. Han hadde observert meg en stund og mente jeg umulig kunne følt noe for han når jeg allerede hadde så god kjemi med en ny mann. Han hadde fått tenkt seg om og ville satse på oss to, men når han så hvor lite jeg brydde meg, så han ingen vits i det.

Det skal sies at jeg og mannen fra tinder hadde god kontakt , men jeg hadde vært ærlig om fortiden , forklart at jeg trengte tid og måtte starte ett evt forhold med vennskap. Dette er greit for denne mannen, visste ikke selv om han ser noe fremtid i oss.

Hva tenker dere om oppførselen til exen min? ( vi er alle over 30 )

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barnslig av han. Idiotisk å komme med sånne "hvs du ikke hadde gjort sånn og sånn, så kunne det blitt oss to, men nå siden du har gjort det betyr det at du ikke liker meg nok, selv om vi ikke har noe forhold og det ikke er noen grunn til at du skal sitte å vente på meg i tilfelle jeg ombestemmer meg."

Anonymkode: a3670...332

Skrevet

Hahaha, hærreguud! Det som har skjedd er at en del av egoet hans fikk seg en knekk. Som du skriver, var det jo han som var usikker på sine følelser ovenfor deg. Kanskje følte han at han hadde et slags "overtak" på deg og ønsker at du skal være tilgjengelig for han. Han synes det er vanskelig å se at du ikke er så svak for han som han ønsker/trodde, rett og slett.

Nei, han har ingen rett til å være sur/skuffet.

Kose deg! 

Anonymkode: b7d05...2eb

• Liker 2
Skrevet

Takk for svar 😊

Det har blitt en hel del meldinger mellom oss i ettertid. Har vært veldig glad i og svak for denne mannen. Han vet at jeg hadde gjort alt for han og forholdet vårt, men jeg har også sagt klart fra at når jeg er ferdig så er jeg ferdig. Virker ikke helt som han har forstått/ trodd meg på dette. 

For første gang føler jeg at det ikke er han som styrer skuta i livet mitt. Jeg har fortsatt sterke følelser for han, men jeg har bestemt meg for at følelser kan styres og mine skal styres bort fra han 😊

Gjest Minesveiper
Skrevet

Det er han som vingler, da må han faktisk tåle at du går videre og ser andre.

Jeg synes han virker umoden. 

Skrevet

Han vil ikke ha deg (les: er pissredd for forhold. Uæææ så skummelt) og frika ut og mista deg. Han har nok enda ikke skjønt at han faktisk hadde sterke følelser for deg. Og antagelig tør han ikke innrømme dette ovenfor seg selv heller. Han har i hvert fall ingen grunn for å furte. Han burde krype. 

Anonymkode: 806a8...b94

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...