AnonymBruker Skrevet 30. august 2016 #1 Del Skrevet 30. august 2016 Jeg har to ekser, og en bekjent sitter hele tiden på face og sjekker ut bilder av disse to. Da sitter hun og kaller dem stygge og sånt. Hvordan skal jeg ta opp dette med disse som gjør dette? Selv sitter jeg da ikke og søker opp hennes ekser i Google eller på face for å deretter utlevere hva jeg syntes om han eller hennes utseendet. Det er ikke bare meg som får gjennomgå. Kjærestene til andre gutter eller jenter får også gjennomgå. Ville dere sagt noe, eller hevd dere over det? Anonymkode: 03c30...a77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 30. august 2016 #2 Del Skrevet 30. august 2016 Innfor å gi beskjed at det ikke er greit. Man respekterer fortsatt ekser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saphyria Skrevet 30. august 2016 #3 Del Skrevet 30. august 2016 Eg hadde tenkt at denne personen måtte leve eit forferdelig kjedelig liv dersom ho har tid til å søke opp folk på nettet bare for å kritisere de. Kan tenke meg ho er uten fast partner selv... Eg hadde nok også dumpet personen som bekjent/venn, eg er ikkje interessert i å ha ein sånn person i min omgangskrets. Du kan jo spørre hvorfor ho holder på sånn, og hva ho får ut av å gjøre det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå