Gå til innhold

Bryllupstale når begge foreldrene er skilt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg prøver å lage en tale til bryllupet mitt.. Har forstått at det er vanlig å takke foreldre, svigerforeldre, søsken, forlovere, de fremmøtte gjestene osv. Vi har begge skilte foreldre, så føler det blir en veldig langtrukken og kjedelig tale om jeg skal takke alle her.. Noen tips til en fornuftig måte å gjøre dette på? Ev tips til gode internettsider med inspirasjon til tale..

Anonymkode: 8d012...cb7

Skrevet

Tja, du kan jo si noe lignende "tusen takk til alle som har deltatt og gjort dagen vår spesiell...". Synes ikke det er nødvendig å takke hver og en, det er ikke en prisutdeling. Om det er noen du vil gi en ekstra takk til så kan du ta det med de i løpet sv festen, ringe i etterkant eller skrive noe ekstra på takkekortet. 

• Liker 4
Skrevet

Jeg valgte å fokusere på litt på min far innledningsvis (min mor døde et par mnd før) mens resten av talen handlet om min mann. Har hørt veldig mange forskjellige varianter, og tenker du må gjøre det som føles riktig for deg....

Anonymkode: e710b...002

• Liker 1
Skrevet

Det går fort, mna utbroderer jo ikke all taken heller. Men ikke gjør som venninenn min, hun var så redd for å glemme noen at det ble for mye oppramsing da følte joalle som ikke ble nevnt på at de ikke ble nevnt

Anonymkode: e489d...b6e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...