Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

(Hjelp! Litt på siden med jeg klarer ikke å skrive instativ!)

Jeg og samboer har vært sammen i over 14 år og vi har to små barn. Jeg begynner å bli så lei av at han er blitt så utrolig kjedelig. Jeg prøver stadig å finne på ting med barna og han som skogen, svømming, turer, fisking, besøke venner, middag ute, kino, fester, reise, men alt er virker liksom så kjedelig for han. Nå kan jeg ikke huske sist han fant på noe, hverken for oss alene eller barna.

Jeg har spurt han om han vil finne på noe, men det må minnnes, minnes, minnes på hele tiden uten at det kommer noe ut av det!

Når det gjelder barnepike, er vi spesielt heldige. det er det minste problemet. Om det gjelder dag eller helg.

Konsekvensene at en aldri finner på noe som helst er jo at en ikke har noe å prate om!!! Når jeg snakker om ting som jeg har opplevd, så blir det liksom bare. Oh, ja....

Nå så er jeg "sulten på oppmerksomhet" og merker at jeg ikke er vanskelig å be når jeg blir spurt.

Han oppfordrer aldri til å finne på noe med venner, eller gjør noe for å opprettholde forholdet til de. Jeg er så utrolig lei at vårt forhold bare skal være sex. Det som gjør det hele veldig vanskelig er at vi elsker hverandre veldig mye, men jeg er redd mine følelser i den retning dabber noe av, pga. kjedsomlighet.

Føles liksom at livet bør bestå av annet en husarbeide (noe han aldri gjør frivillig heller) og tv-titting (det er han god på!!)

Noen som kjenner seg igjen, eller har noen gode råd?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Kjenner meg ikke personlig igjen, men har venner som har hatt det slik..

Har du sagt det rett ut til han? Hva med å være så ærlig som å si: "Du begynner å kjede meg!"

Noen må jo ha det inn med teskje....

Kanskje også en ny hobby hadde vært noe? Noe dere begge brenner for (kanskje drømt om, men aldri gjort?)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...