Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 

Jeg lurer på om det er noen av dere som har hatt spiral, og fjernet den? Hvor lang tid tok det før dere kom inn i syklus igjen?

Jeg fjernet for en uke siden, og fikk litt blødning i to dager (ikke så mye). Vi har hatt sex jevnlig fra dagen etter jeg fjernet den om det skulle ha noe å si. Men jeg har hatt mye luft i magen, og er veldig øm. Det stikker og en del, og jeg har veldig ømme pupper.

Er dette helt vanlig rett etter fjerning, eller er dette tegn på eggløsning? 

Beklager for ekle detaljer, men jeg skjekket slimet mitt (da jeg syns det var litt "seigt"), og da var det type eggehvite farge, men med bitte litt blod i også. 

Jeg har to barn fra før, og første var "p-pille barn", og andre satt med en gang jeg sluttet på pillene. Jeg er veldig spent på hvor lang tid det vil ta denne gang, siden jeg aldri har hatt spiral før. 

Anonymkode: f1f22...7fa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk blødning som en vanlig mens 2 dager etter uttak og har hatt stabil syklus siden. Det er snart 6 mnd siden jeg tok den ut og jeg er ikke gravid enda. Jeg kan desverre ikke hjelpe deg med det andre du nevner. Vet om flere som aldri fikk igjen mensen etter uttak, kanskje du bør ta en test?:)

Anonymkode: 6620e...fb4

Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk blødning som en vanlig mens 2 dager etter uttak og har hatt stabil syklus siden. Det er snart 6 mnd siden jeg tok den ut og jeg er ikke gravid enda. Jeg kan desverre ikke hjelpe deg med det andre du nevner. Vet om flere som aldri fikk igjen mensen etter uttak, kanskje du bør ta en test?:)

Jeg kan da umulig være gravid så fort, eller jeg kan da hvertfall ikke merke det så tidlig. Det er jo bare en uke siden jeg tok den ut :P Det hadde ikke slått ut på test enda uansett. 

Jeg får bare ha tolmodighet og satse på at jeg kommer inn i vanlig syklus og kroppen blir normal igjen snart. 

Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan da umulig være gravid så fort, eller jeg kan da hvertfall ikke merke det så tidlig. Det er jo bare en uke siden jeg tok den ut :P Det hadde ikke slått ut på test enda uansett. 

Jeg får bare ha tolmodighet og satse på at jeg kommer inn i vanlig syklus og kroppen blir normal igjen snart. 

Mener å ha lest at noen har eggløsning den dagen de tar den ut og sæd fra et par dager før uttak kan gjøre deg gravid😬, så du skal aldri si aldri☺️ Lykke til uansett.

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mener å ha lest at noen har eggløsning den dagen de tar den ut og sæd fra et par dager før uttak kan gjøre deg gravid😬, så du skal aldri si aldri☺️ Lykke til uansett.

Legen sa ikke noe om dette, men man vet jo aldri. Jeg får bare ha tolmodighet. 

Takk for det :) 

Skrevet

Jeg fikk aldri mensen tilbake etter at jeg tok ut hormonspiralen. Ble gravid med en gang. Mistet dessverre da.... 

Skrevet
1 time siden, Puny skrev:

Jeg fikk aldri mensen tilbake etter at jeg tok ut hormonspiralen. Ble gravid med en gang. Mistet dessverre da.... 

Så synd å høre du mistet :( Merket du det fort at du var gravid?

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så synd å høre du mistet :( Merket du det fort at du var gravid?

Takk for det, vi prøver iherdig på å bli gravid igjen :) 

Merket det egentlig fort ja, men jeg var så veldig innstilt på at jeg ventet på mensen, at jeg fortrengte nok litt symptomene mine og tolket ømme pupper, 'stikk' i magen etc. Som menssymptomer :P 

Skrevet
18 timer siden, Puny skrev:

Takk for det, vi prøver iherdig på å bli gravid igjen :) 

Merket det egentlig fort ja, men jeg var så veldig innstilt på at jeg ventet på mensen, at jeg fortrengte nok litt symptomene mine og tolket ømme pupper, 'stikk' i magen etc. Som menssymptomer :P 

Det er jo veldig like symptomer ofte, så det er ikke alltid så lett :dry:

Lykke til med prøvingen videre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...