Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei det er dag 3 på folkehøgskole, og jeg har hatt det veldig fint hittil! Men jeg føler meg på en måte litt utenfor? Har vært skikkelig sosial osv... men føler liksom allerede at folk har funnet sine.. Jeg henger jo med folk, men på en måte føler jeg meg liksom utenfor i den gruppa, fordi de allerede har blitt litt bedre kjent før jeg ble kjent med dem igjen.. Er ikke rar ellernoe på noen måte, men føler folk kanskje syntes jeg er det siden jeg liksom føler meg sånn? vil ikke fortelle det til mamma og familien, fordi vil ikke at de skal bli bekymra osv.. Men syntes det er litt ekkelt at jeg føler meg sånn etter bare 3 dager? Er ikke sånn at jeg vil hjem liksom, men er redd for at det skal utvikle seg til at folk bare er med sine.. :S

Anonymkode: 5af9d...a5e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Frekt av folk Å ikke svare deg. Jeg skal være et godt menneske å svare deg nå.

3 dager er ingenting du, gi det noen uker.

Skrevet

Sånn er det gjerne de første dagene. Gi det litt mer tid. Kanskje blir du kjent med noen som du ender opp med som venn for livet? :)

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, Consciousness skrev:

Frekt av folk Å ikke svare deg. Jeg skal være et godt menneske å svare deg nå.

3 dager er ingenting du, gi det noen uker.

Det er "jeg skal være et godt menneske OG svare deg nå" fordi du binder sammen setningen.

Anonymkode: 4e966...8f3

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er "jeg skal være et godt menneske OG svare deg nå" fordi du binder sammen setningen.

Anonymkode: 4e966...8f3

Skrev med vilje da. 

Skrevet

Har kjent på det samme og vet det er en vond følse, men gi det litt lenger tid så faller du nok på plass i en gjeng etterhvert du også.  Lykke til 🖒

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...