Gå til innhold

Bihule betennelse.

alisia4

Anbefalte innlegg

Nå begynner jeg å bli ganske så oppgitt. I alle år har jeg vært plaget med bihulebetennelse. Hår gått mye på medisiner uten langvarig opphold mellom hver gang jeg fikk bihulebetennelse.

For 3 årsiden oppererte jeg for dette og ble bedre og fri for betennelse i to år, men........ så kommer det selvfølgelig tilbake. :evil:

Nå har jeg hatt 3 bihulebetennelser på vel 4 mnd og får de samme medisinene hveeeeer gang. Det hjelper for en liten periode, men det kommer selvfølgelig tilbake.

Hva i allverden skal jeg gjør for å holde sjakk på det? Noen som har noen gode råd, allt mottas med stor takk.

Jeg har/hadde kronisk bihulebetennelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Før fikk jeg bihulebetennelse eller ørebetennelse 3-4 ganger i året. Etter den siste ørebetennelsen havna jeg hos Øre,nese,hals-lege. Ironisk nok så ble jeg sendt til ØNH for kontroll av ørene, men når jeg var der hadde jeg bihulebetennelse. Jeg forklarte han at jeg hadde det ofte. Han sa det kom av at jeg hadde tetteneseganger og at jeg må bruke Nasonex nesespray med en gang jeg blir forkjølet. Siden det har jeg tatt Nasonex med en gang jeg ble forkjølet og ikke vært plaget med hverken ørebetennelse eller bihulebetennelse. Nasonex er reseptbelagt, snakk med legen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alisia ikke innlogget

Jeg brukte denne nesesprayen mye før jeg ble opperert. Det som plager meg mest er at jeg ikke er forkjølet heller. Men er endel plaget med kvalme som følge av dette. Nå som jeg har brukt Rinexin og Ery-makx i en uke som jeg skulle, så har jeg enda ikke blitt bedre.

Etter 4 dager ble jeg bedre, men det forverret seg etter 5 dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...