AnonymBruker Skrevet 29. august 2016 #1 Skrevet 29. august 2016 ....Fra en som ikke har peiling i det hele tatt! Jeg er ikke helt fornøyd med øyenbrynene mine. Jeg har ganske mye bryn (i allefall nok), og de er forholdsvis mørke innerst men lysere ytterst. Jeg gjorde den store tabben med å tatovere dem en gang i tiden. Det meste av tatoveringen er borte nå, men det synes fortsatt litt på sidene. Går det an å fjerne dette med laser et sted? Og siden det er så lite område og er så svakt, så burde vel ikke dette koste en formue? Jeg synes også at brynene mine er litt lange. Så når jeg kommer ut av dusjen f.eks. så henger brynene nedover, og det ser jo helt teit ut! Går det ann å få trimmet dem et sted? Har lest litt om threading, men er dette riktig måte å gjøre det på? Har prøvd å stusse dem litt selv, men blir ikke fornøyd med resultatet. Synes det fort blir hakkete og rart :-/ Er det noen steder dere kan anbefale meg å gjøre dette hvor de er flinke? Anonymkode: 564a8...ba4
Prestekragen Skrevet 30. august 2016 #2 Skrevet 30. august 2016 Bor du i Oslo eller Bergen? Sjekk ut Brow Rehab. Har aldri sett folk med finere bryn enn der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå