AnonymBruker Skrevet 29. august 2016 #1 Skrevet 29. august 2016 Jeg har flyttet inn i en hybel og det har automatisk blitt sort og hvitt som dominerer. Hvite vegger, og en stor sort sofa samt hvit kommode og ellers en blanding av hvitt og sorte møbler. Blir det for kjedelig å la det gå bare i hvitt og sort? Jeg har et stort bilde over tv'en som går i gult, lilla litt blått og litt grønt. Med det bildet har jeg jo mange muligheter til å ha en farge til siden det taes opp i bildet. Men hva synes dere? Jeg synes det kan være stilig at så å si alt går i hvitt sort og kanskje med sølv pyntegjenstander. Men kan kanskje fort bli litt trist? Anonymkode: ce6b6...431
AnonymBruker Skrevet 29. august 2016 #2 Skrevet 29. august 2016 Trist! Sort mot hvitt synes jeg er hardt for øynene, og lite koselig.. .absolutt alle pyntegjenstander og fremtidige kjøp bør være i fine farger (velg farger du liker) Anonymkode: a7d05...ac3
AnonymBruker Skrevet 29. august 2016 #3 Skrevet 29. august 2016 Når vinteren kommer kan du lett bli rar i hodet i mangel på farger både inne og ute. Anonymkode: 4268b...43e
AnonymBruker Skrevet 29. august 2016 #4 Skrevet 29. august 2016 Ok. :-) Takk for innspill. Jeg er personlig veldig glad i både blått og lilla. Så per i dag har jeg to blå pynteputer på den sorte skinnsofaen og litt blå gjenstander i vinduet. I går vurderte jeg å bare skifte til sorte putetrekk istedet. Vil på en måte ikke at det skal bli for mange farger. Det er jo allerede hvitt og sort, altså to farger fra før så jeg er redd det kan bli litt mye med en tredje farge. Anonymkode: ce6b6...431
Rumle Skrevet 29. august 2016 #5 Skrevet 29. august 2016 (endret) Både blått og lilla funker jo fint sammen med sort og hvitt - kanskje legge til litt lysere lilla/grå også? Sjekk stilen på interiørbildene til Tine K Home, der går de fargene mye igjen, så hvis den stilen er noe for deg kan du jo få litt ideer derfra? Endret 29. august 2016 av Rumle
AnonymBruker Skrevet 29. august 2016 #6 Skrevet 29. august 2016 Se på profilbildet til @Rumle Katten er hvit og sort. Den røde strikkesaken er det som gjør hele katten. Anonymkode: 4268b...43e 3
Rumle Skrevet 29. august 2016 #7 Skrevet 29. august 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Se på profilbildet til @Rumle Katten er hvit og sort. Den røde strikkesaken er det som gjør hele katten. Anonymkode: 4268b...43e nemlig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå