Gå til innhold

Forslag til mat og aktivitet på hjemmedate?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Daten skal komme hjem til meg i kveld. Jeg har nettopp flyttet på hybel og har veldig lite kjøkkenredskaper. Liker å lage mat, men blir vanskelig før ting er på plass. Vil ikke at alt skal virke helt planlagt heller, men hva kan jeg kjøpe inn? Vil jo ikke at han skal sulte hos meg. Tenker både middag/kvelds og frokost.  

Har heller ikke fått på plass tv og Internett. Har ikke spill heller. Hva kan vi finne på? Ender nok opp med litt kosing på kvelden, men hva kan vi finne på før det? Er drittvær ute, så tur er nok ikke så aktuelt. 

Anonymkode: 8fa31...f1e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kortspill? stirrekonkuranse? sex?

Anonymkode: b6e83...7ed

Skrevet

Lag noe du liker å lage og snakk med fyren. 

Er det skummelt kan dere alltids drikke dere drita. 

Anonymkode: e26f2...f90

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Daten skal komme hjem til meg i kveld. Jeg har nettopp flyttet på hybel og har veldig lite kjøkkenredskaper. Liker å lage mat, men blir vanskelig før ting er på plass. Vil ikke at alt skal virke helt planlagt heller, men hva kan jeg kjøpe inn? Vil jo ikke at han skal sulte hos meg. Tenker både middag/kvelds og frokost.  

Har heller ikke fått på plass tv og Internett. Har ikke spill heller. Hva kan vi finne på? Ender nok opp med litt kosing på kvelden, men hva kan vi finne på før det? Er drittvær ute, så tur er nok ikke så aktuelt. 

Anonymkode: 8fa31...f1e

Du kan jo be han hjelpe deg med litt innflyttingsting. Så får han vise at han er handyman. Litt vin og tapas krever ikke all verdens kjøkkenutstyr. 

Var en jente som gjorde noe slikt over for meg en gang.

Anonymkode: 1f849...f73

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...