Gjest Chrizzy Skrevet 19. november 2004 #21 Del Skrevet 19. november 2004 Dette har jeg forsøkt å oversatt fra den artikkelen... Intverjueren spør Bat Yeòr: Hva mener befolkningen i Europa om deres Eurabia fremtid? Vet de om det? Er de enige? Bat Ye'or: Befolkningen ignorerer denne strategien, i detaljer og funksjoner, men det er en sterk klarhet, uro og avsmak over denne situasjonen og spesielt over den økende antisemitismen. Den Europeiske politikken, uttrykt i obskure ord, er ledet på øverste politiskt nivå og samkjørt over hele Eu, den sprer anti-Amerikansk og antisemitisk Euro-Arab sub-kultur i hver sosiale, media og kulturell sektor. Noen har pratet om dette offentlig. De blir boikottet, noen ganger sparket fra jobbene deres, de er ofre av en type totalitær "korrekthet" pålagt hovedsaklig fra akademiske miljø, media og politiske hold. Mener du virkelig dette? Forstår at du vil ut av landet om du virkelig tror det her, men det er alt for drøyt mener jeg, helt villt :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valhalla Skrevet 19. november 2004 #22 Del Skrevet 19. november 2004 Ja det er helt villt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valhalla Skrevet 19. november 2004 #23 Del Skrevet 19. november 2004 Men jeg ville byttet ut anti semitisk med pro arabisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 19. november 2004 #24 Del Skrevet 19. november 2004 Ja jeg vet ikke hva jeg skal si! Jeg synes det er trist at du virkelig tror på dette! Det må være vanskelig å forholde deg til mye her. Jeg synes mye av det som blir sagt i det utdraget overhode ikke stemmer med min oppfatning av oss i Europa. Jeg tror overhode ikke at det er slik! Men du velger jo selv hva du skal tro på. Men dette virker for meg som en paranoid frykt, som faktisk er helt unødvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. november 2004 #25 Del Skrevet 25. november 2004 Jeg synes at siden vi var så slemme mot jødene under krigen, så fortjener de israel. Palestinerne er ikke så snille. Og så steiner de folk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kjella Skrevet 25. november 2004 #26 Del Skrevet 25. november 2004 shalom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hildemor1 Skrevet 10. desember 2004 #27 Del Skrevet 10. desember 2004 det fins faktisk to sider av saken! makan.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GpG Skrevet 15. desember 2004 #28 Del Skrevet 15. desember 2004 makan til rasisme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devil's Spawn Skrevet 15. desember 2004 #29 Del Skrevet 15. desember 2004 Jeg synes at siden vi var så slemme mot jødene under krigen' date=' så fortjener de israel. Palestinerne er ikke så snille. Og så steiner de folk![/quote'] For det første "vi" er ikke meg, og ikke de fleste i Europa, men nazistene. Palestinerne var ihvertfall ikke "slemme" mot jødene under krigen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valhalla Skrevet 15. desember 2004 #30 Del Skrevet 15. desember 2004 Jeg tror det var ironi Rattle. Araberne var "slemme" mot jødene under krigen, de sendte sin leder som samarbeidet og diskuterte "det jødiske problem" med Hitler. I dag fortsetter hatet. http://www.jewishvirtuallibrary.org/jsourc...y/muftihit.html In November 1941, the Mufti met with Hitler, who told him the Jews were his foremost enemy. The Nazi dictator rebuffed the Mufti's requests for a declaration in support of the Arabs, however, telling him the time was not right. The Mufti offered Hitler his “thanks for the sympathy which he had always shown for the Arab and especially Palestinian cause, and to which he had given clear expression in his public speeches....The Arabs were Germany's natural friends because they had the same enemies as had Germany, namely....the Jews....” Hitler replied: Germany stood for uncompromising war against the Jews. That naturally included active opposition to the Jewish national home in Palestine....Germany would furnish positive and practical aid to the Arabs involved in the same struggle....Germany's objective [is]...solely the destruction of the Jewish element residing in the Arab sphere....In that hour the Mufti would be the most authoritative spokesman for the Arab world. The Mufti thanked Hitler profusely.2 In 1945, Yugoslavia sought to indict the Mufti as a war criminal for his role in recruiting 20,000 Muslim volunteers for the SS, who participated in the killing of Jews in Croatia and Hungary. He escaped from French detention in 1946, however, and continued his fight against the Jews from Cairo and later Beirut. He died in 1974. The Husseini family continued to play a role in Palestinian affairs, with Faisal Husseini, whose father was the Mufti's nephew, regarded until his death in 2001 as one of their leading spokesmen in the territories. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devil's Spawn Skrevet 15. desember 2004 #31 Del Skrevet 15. desember 2004 Mufti var araber Arabere er ikke Mufti Quisling var norsk Nordmenn er ikke Quisling. Poenget mitt var..pfft gidder ikke en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valhalla Skrevet 15. desember 2004 #32 Del Skrevet 15. desember 2004 Det viser historien, hatet mot jøder lever videre i den arabiske verden. Det har dype røtter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devil's Spawn Skrevet 15. desember 2004 #33 Del Skrevet 15. desember 2004 Det viser historien' date=' hatet mot jøder lever videre i den arabiske verden. Det har dype røtter.[/quote'] Historien dreier seg som oftest om noen få. Det finnes ingen konflikt mellom palestinerne og israelerne. Konflikten er mellom ekstreme palestinere(muslimer) og ekstreme jøder (av den typen trådstarter er). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest umtre Skrevet 17. desember 2004 #34 Del Skrevet 17. desember 2004 ekstrem jøde?? hva mener du med det? palestina er proppet fullt med terrorister og hjernevaskede barn som om noen år er klare til å sprenge seg i luften i allahs navn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agathe Skrevet 17. desember 2004 #35 Del Skrevet 17. desember 2004 palestina er proppet fullt med terrorister og hjernevaskede barn som om noen år er klare til å sprenge seg i luften i allahs navn! Og Israel er proppet fullt med triggerhappy soldater og andre, som ikke tar fem flate øre for å skyte ned det som går på to bein. Desperate times calls for desperate measures, og når man har to fronter som står så steilt mot hverandre, så vil en løsning ligge langt unna rekkevidde. Noen må jenke på sine krav, men hvem skal det bli? Holocaust er en oppbrukt unnskyldning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valhalla Skrevet 17. desember 2004 #36 Del Skrevet 17. desember 2004 Palestinerne ønsker at jødene skal utslettes og at staten Israel skal opphøre å eksistere. Israel kjemper for sin eksistens og jeg støtter dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devil's Spawn Skrevet 17. desember 2004 #37 Del Skrevet 17. desember 2004 ekstrem jøde?? hva mener du med det? palestina er proppet fullt med terrorister og hjernevaskede barn som om noen år er klare til å sprenge seg i luften i allahs navn! Du forklarte hva jeg mente utmerket godt selv. Takk skal du ha. (ikke nødvendigvis jøde, for det aner jeg ikke om du er, men ekstrem ja.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kri Skrevet 12. januar 2005 #38 Del Skrevet 12. januar 2005 ee...., du er kanskje inne på noe, og, ja, verden vil bedras, men du har misforstått noe vesentlig: Det er ikke snakk om det bokstavelige Israel, men det åndelige. Det står nemlig også i bibelen at Gud skulle ta ut fra allle nasjonene et folk for sitt navn, dette fordi det bokstavelige Israel har drevet bort fra den sanne tilbedelse forlengst. Så....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kri Skrevet 12. januar 2005 #39 Del Skrevet 12. januar 2005 Palestinerne ønsker at jødene skal utslettes og at staten Israel skal opphøre å eksistere. Israel kjemper for sin eksistens og jeg støtter dem. Det var jødene som drepte Jesus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå