Gå til innhold

verden vil bedras

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

denne konflikten er helt vridd rundt og hele verden er mot guds folk...

terroristene bruker barn som skjold og det er veldig feigt!

dette står også i bilbelen, at alle fire verdens hjørner vil gå mot israel, og da går verden under,det lages også mange løgner om israel, og media ser kun saken far en side, sykt kaller jeg det....

-hvorfor lage løgner og propaganda mot guds folk?

hvordan hadde du reagert hvis sverige var proppa fullt av gærne terrorister som har som mål å utslette norge og slakte alle nordmenn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Valhalla

Fordi Europa er griske og har en avtale med araberne. Det er også svært mye jødehat innbakt i den europeiske psyke og den blomstrer opp særlig på venstresiden. Det er egentlig helt irrasjonelt å støtte palestinerne, men med et effektivt propagandaapparat kan alt gå an.

Det vil aldri bli fred med mindre de andre land i midtøsten blir sekulære demokratier. Denne prosessen er heldigvis i gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det vil aldri bli fred med mindre de andre land i midtøsten blir sekulære demokratier. Denne prosessen er heldigvis i gang.

Trist at man i vesten (usa) går motsatt vei.

Ellers var det mye artige konspiratoriske tanker, men antar det har noe med underforumet å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi Europa er griske og har en avtale med araberne.

Hva heter denne avtalen?

Fint om du kan finne en link som forteller om hva denne avtalen, som du hevder ca 40 europeiske land har inngått med "arabere" (Hvilke land er dette?) dreier seg om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva heter denne avtalen?

Fint om du kan finne en link som forteller om hva denne avtalen, som du hevder ca 40 europeiske land har inngått med "arabere" (Hvilke land er dette?) dreier seg om.

Ja det lurte jeg litt på også.. Det der blir som å si at USA har inngått en avtale med romvesner for å få verdensherredømme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Devil's Spawn

-hvorfor lage løgner og propaganda mot guds folk?

Skummelt at man ser enkelte her i verden i 2004 ser på det som står i Bibelen som den absolutte sannhet. Er vel ikke så veldig mye tvil om hvem som skrev Bibelen. Og nei, det var ikke Gud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest StoreSky

Ja det lurte jeg litt på også.. Det der blir som å si at USA har inngått en avtale med romvesner for å få verdensherredømme...

:ler:

Forøvrig så er "arabere" seg i mellom ganske forskjellig... Det finnes muslimske, kristne, jødiske, katolske, ateistiske "arabere". Muslimer kan deles inn i shija-muslimer og sunni-muslimer. De er ikke venner. Dessuten finnes det "arabere" i Tunisia, Iran, Irak, Saudi-Arabia, Oman, Egypt, Afghanistan, Israel, Marokko, etc,etc. Og tro meg: De er svært forskjellig fra land til land og person til person.

Jeg er også interesset i å få vite om denne avtalen som er gjort med "verdens arabiske folk!"

Det er faktisk helt utrolig at noen har fått til en avtale med "arabere" -som innbyrdes er veldig uenig og forskjellig både når det gjelder religion, kultur, levesett, land og politikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Devil's Spawn
Så mange som etterlyste begrunnelse for det jeg skrev men ingen gadd å lese artikkelen?

Tror ikke folk gidder å svare på den tråden fordi den ble ødelagt av trådstarter som støtter seg selv med flere gjestenick...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det som gjør at folk tar bibelsens ord alvorlig? (utenom massesuggesjon) Og du som sier "israel vil seire". Hva vet du egentlig om historien og situasjonen der nede? Utenom det du har lest i bibelen, og hørt fra dine likesinnede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Det har selvsagt med underforumet å gjøre, jeg ville ikke tatt opp dette på aktuelle saker.

http://www.frontpagemag.com/Articles/ReadA...le.asp?ID=15044

Sitatet slettet i henhold til reglene om kopirett. Hege (admin)

Jeg leste den artikkelen, engelsken min sviktet kanskje litt enkelte steder. Men hvordan kan jeg bare ta de der seriøst? Å hvem er det som sier de her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...