Gå til innhold

Reklamasjon på veske fra Vincci

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en stund siden leverte jeg en veske til reklamasjon hos Vincci. Fikk beskjed om at det i verstefall kunne ta to måneder. Nå har det gått over 2,5 måned og saken er fremdeles ikke løst. Jeg kontaktet daglig leder da det var gått to måneder, og det eneste han kunne gjøre var å si at han ikke kjente til saken, men at jeg skulle få mer informasjon ila neste uke. Da fikk jeg beskjed om at det ikke var noen fremgang i saken, men de skulle purre på den. Nå har det gått ytterligere en uke og jeg begynner å bli litt irritert. Dette er jo en dyr veske, og når det begynner å nærme seg 3 måneder siden jeg leverte den, synes jeg det er litt dårlig. Noen som vet om det finnes noen regel på hvor lang tid en butikk kan bruke på å behandle en reklamasjon? 

Anonymkode: c3279...57c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forbrukerkjøpsloven er din venn. Det samme er Forbrukerådet. 

Anonymkode: e7776...d63

Skrevet

Det er ikke vincci som er problemet, men leverandøren. Det er nok lite de kan gjøre annet enn å purre. Det har ingenting å si om det er Chanel eller Hermes, for leveringstiden er det de som bestemmer. Dessverre. Jo dyrere merket er, jo lengre er ventetiden. 

Anonymkode: 250b6...f25

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...