Gå til innhold

ok at BH synes under toppen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sett noen med hvite, trange topper og med hvit BH. BHen synes jo under. Er det akseptabel mote synes dere? jeg er litt i tvil selv om jeg  ville likt at hele BH er synlig.

Anonymkode: 60b5f...974

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan skal man ellers kle seg? Ha sot bh under hvit topp? Eller gå uten bh :klo: 

Anonymkode: 5cbf3...c93

• Liker 8
Skrevet

Gjør vel ikke noe. Folk har vel sett en bh før.

• Liker 8
Gjest Honeyblossom
Skrevet

Alle vet jo at vi jenter bruker BH.. så så lenge den er hvit syns jeg det er innafor.

Men kommer du med en svart BH under en hvit topp så ser jeg rart på deg. Da har man litt vel oppmerksomhetssyke pupper:P

Skrevet

Helt ok. Hadde jo vært finere med en nude bh kanskje, men helt ok. I noen antrekk er det jo kult at bh syntes.

• Liker 1
Skrevet

Beige bh blir så godt som usynlig under hvite skjorter og topper. Stygge som faen, men det ser litt mere "ordentlig" ut. Liksom, hvis du skal på intervju eller lignende bør du ikke stå dær å med puppene i været, eller med bhen som lyser gjennom. Folk vet hvordan bher og pupper ser ut, men likevel. Ser mere modent ut, spør du meg.

Anonymkode: 1f55c...e7c

• Liker 3
Skrevet
6 minutter siden, Honeyblossom skrev:

Alle vet jo at vi jenter bruker BH.. så så lenge den er hvit syns jeg det er innafor.

Men kommer du med en svart BH under en hvit topp så ser jeg rart på deg. Da har man litt vel oppmerksomhetssyke pupper:P

Det er faktisk "anbefalt" at man har sort undertøy under hvitt tøy.. Selv bruker jeg beige, som ligner på min egen hudfarge

Anonymkode: 67455...4f2

• Liker 3
Skrevet

Går ofte med gjennomsiktige bluser hvor bh syntes under. Men er classy i stilen ellers, så det ikke blir vulgært. Små pupper har jeg å, det hjelper litt på at ikke det blir for sexy og utfordrende.

Anonymkode: e0c65...f65

• Liker 2
Skrevet
14 minutter siden, Honeyblossom skrev:

Selv om toppen er kjempetrang? 

Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har sett noen med hvite, trange topper og med hvit BH. BHen synes jo under. Er det akseptabel mote synes dere? jeg er litt i tvil selv om jeg  ville likt at hele BH er synlig.

Anonymkode: 60b5f...974

Hvis man er slank og ikke har valker eller altfor store pupper er det ok.
Har man stooore pupper blir det lett vulgært, og har man valker ser det teit ut og man ser enda mer avkledd ut enn man egentlig er.
Også spør det på settingen da. Man går ikke i familieselskap eller i kirken med gjennomsiktig topp.

Anonymkode: 82d55...c28

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvis man er slank og ikke har valker eller altfor store pupper er det ok.
Har man stooore pupper blir det lett vulgært, og har man valker ser det teit ut og man ser enda mer avkledd ut enn man egentlig er.
Også spør det på settingen da. Man går ikke i familieselskap eller i kirken med gjennomsiktig topp.

Dette var en kursholder. Kanskje derfor man legger ekstra merke til det.

Skrevet

Den fargen som synes minst under hvitt er jo faktisk sort og rødt. Merkelig, men sant. 

Anonymkode: 54f5d...36a

• Liker 1
Skrevet

Det er veldig sjeldent det er pent at BH synes under klær. 

Velger hudfarget undertøy. Gjerne kombinert med en hudfarget singlett, dersom toppen er ekstra gjennomsiktig. 

Anonymkode: 5d086...eee

• Liker 1
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er faktisk "anbefalt" at man har sort undertøy under hvitt tøy.. Selv bruker jeg beige, som ligner på min egen hudfarge

Hvor kommer den anbefalingen fra? Folk på nettet?

Og dere som skriver "hudfarget" bh, hvilken farge er hudfarget? 

• Liker 1
Skrevet

Jeg hater hudfarget undertøy! Tro meg- det vises selv om det er hudfarget! Og det minner meg bare om gamle bestemødre, de skulle alltid ha hudfarget bh!

Jeg liker ikke å ha synlig undertøy, men jeg pleier å ha en singlet under den gjennomsiktige toppen :)

Da er det i alle fall gjennomsiktig over armene, mens jeg slipper å blotte bhn :)

• Liker 1
Skrevet

Nei, jeg synes absolutt ikke det er pent at BH'en vises under klærne man har på seg. Jeg synes det rett og slett er harry. Da bør man heller velge seg en hudfarget BH en singlet (eller lignende) til å ha under eller finne seg noe annet å gå i. 

Anonymkode: 03a40...f4b

• Liker 3
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor kommer den anbefalingen fra? Folk på nettet?

Og dere som skriver "hudfarget" bh, hvilken farge er hudfarget? 

En farge som er lik din egen hudfarge, vel. 

Anonymkode: 03a40...f4b

• Liker 6
Gjest Tigress
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Den fargen som synes minst under hvitt er jo faktisk sort og rødt. Merkelig, men sant. 

Ikkje svart. Hudfarga og raudt blir mest usynleg, svart er veldig godt synleg. 

Gjest Honeyblossom
Skrevet
2 timer siden, Pipaluk skrev:

Selv om toppen er kjempetrang? 

Ja, enten det eller å gå uten BH.

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om folk tror at sort under hvitt ikke synes så har de enten ikke prøvd, eller de har en skikkelig "Aha-opplevelse" i vente :ler:

Rødt derimot er overraskende lite synlig :blink:

Anonymkode: 25324...4b9

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...